اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تأکید کرد

لزوم فراهم‌سازی نشاط و شادابی برای مردم تمدن‌ساز شیراز

استاندار فارس با تأکید بر لزوم نشاط و شادابی برای مردم تمدن‌ساز شیراز، قطارشهری این شهر را تنها وسیله شکستن کمر غول ترافیک عنوان کرد.

لزوم فراهم‌سازی نشاط و شادابی برای مردم تمدن‌ساز شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدعلی افشانی عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از ایستگاه خط یک متروی شهید آوینی این شهر در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: با تعریض کردن معابر و خیابان‌ها مشکل ترافیک برطرف نمی‌شود و این تجربه در کشورهای مختلف سابقه چند ساله دارد که برای ایمن‌سازی و روانی ترافیک استفاده از حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه قطار شهری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: برای زیباسازی شهر باید در سه و یا چهار نقطه از کوه‌های مجاور شهر شیراز با ایجاد مراکز تفریحی و نصب پمپ آب برای ساخت آبشار مصنوعی شادابی و نشاط را در شهروندان ایجاد کرد.

استاندار فارس تصریح کرد: اگر طرح رودخانه خشک از ابتدا تا انتها اجرایی شود شهر شیراز چهره‌ای مناسب به خود می‌گیرد چراکه مردم این شهر تمدن‌ساز و در طول تاریخ زبانزد بوده‌اند.

افشانی بیان کرد: با تمهیدات صورت گرفته درصدد هستیم که طرح قطار شهری به پایان برسد تا شاهد ترافیکی روان در این شهر باشیم.

انتهای پیام/2448/ذ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول