اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کردکوی:

جنبه اصلی نامگذاری هفته دولت بُعد اخلاقی و معنوی آن است

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد و زحمات یک ساله دولت است، گفت: جنبه اصلی نامگذاری هفته دولت و عامل ماندگاری آن در طی این سال‌ها جنبه اخلاقی و معنوی آن است.

جنبه اصلی نامگذاری هفته دولت بُعد اخلاقی و معنوی آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه در مسجد جامعه کردکوی، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هشتم شهریور ماه که مصادف با سالروز شهادت بسیار مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر است به عنوان هفته دولت نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد و زحمات یک ساله دولتمردان است، افزود: بازگو کردن موفقیت‎ها، گزارش عملکرد، افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎ها تنها یک جهت مسأله است اما جنبه اصلی نامگذاری هفته دولت بُعد اخلاقی و معنوی آن است.

امام جمعه کردکوی ادامه داد: روح، جرأت و جسارت می‎خواهد تا شخصیتی مانند شهید رجایی از فقر و دستفروشی به جایگاهی برسد که باعزت در کنار امام (ره) بایستد و بگوید «می‎خواهم رئیس جمهوری باشم که ایران را در دنیا مطرح کنم» اما دشمن به وی مهلت نداد هر چند در دوران کوتاه مسؤولیت خدمات بی‎نظیری ارائه داده است.

شاعری با بیان اینکه ارزش هر کس به اندازه زیبایی‎های آن فرد است، گفت: تمام زندگی افرادی همچون شهید رجایی اعم از دوران کودکی، تحصیل، دستفروشی و دوران ریاست جمهوری یک زینت و زیبایی است که به عنوان الگو و نمونه برای دولت‎مردان در نظام و انقلاب ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه نامگذاری هفته‎ای در سال به نام دو شهید شاخص شهیدان رجایی و باهنر برای همه ما افتخار است، یادآور شد: زندگی و منش این دو بزرگوار باید سرمشق و سرلوحه کار همه دولتمردان باشد.

امام جمعه کردکوی با اشاره به جایگاه والای شهادت، بیان داشت: در برابر هر خوبی، خوبی دیگری وجود دارد اما اگر کسی در راه خداوند به درجه شهادت دست یابد بالاتر از شهادت خوبی دیگری وجود ندارد.

شاعری در بخش دیگر از سخنانش به امنیت حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: امنیت آنچنان از اهمیت بالایی برخوردار است که خداوند هنگام انتخاب یک لقب برای مکه آن را «امین» می‎نامد از این رو امنیت حاکم در کشور بسیار ارزشمند است که همه باید قدردان سربازان تأمین امنیت اعم از گمنام و صاحب‎نام باشیم و امید است مردم عراق و سوریه نیز از نعمت امنیت و عزت برخوردار شوند.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور مجتبی جمالی فرماندار کردکوی، حسین احمدی معاون فرماندار، حجت‎الاسلام موسی شاعری امام جمعه و سایر مسؤولان شهرستانی برگزار شد از کارمندان نمونه ادارات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/83005/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول