اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجلاسیه 4000 شهید گلستان

کارمندان نمونه بسیجی شهرستان گرگان تجلیل شدند

در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان از کارمندان نمونه بسیجی شهرستان گرگان تجلیل به عمل آمد.

کارمندان نمونه بسیجی شهرستان گرگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در راستای اجلاسیه 4000 شهید گلستان از کارمندان نمونه بسیجی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان تجلیل به عمل آمد.

در این همایش از پنج نفر از خانواده‎های معزز شهدای کارمند از شهرستان گرگان، چند تن از روسای بسیجی و انقلابی و فرماندهان نمونه شهرستانی و همچنین جمعی از بسیجیان و کارمندان نمونه شهرستانی تجلیل شد.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه گرگان در این مراسم با گرامیداشت 53 شهید کارمند استان گلستان و 4 هزار شهید گلستانی گفت: همه ما نسبت به شهدا، امام راحل و فرمانده کل قوا (مقام معظم رهبری) مسئولیت داریم و باید به خوبی این مسئولیت را انجام دهیم.

غفور حاجی نجفی‌پور تصریح کرد: امسال اجلاسیه 4 هزار شهید را داریم که فلسفه وجود این اجلاسیه در شهرستان‎ها این است که یادمان باشد عزیزانی برای حفظ دین، ناموس، نظام جمهوری اسلامی ایران و حیثیت ما جان خود را تقدیم کردند و در واقع باید شهدا را بهترین الگو قرار دهیم و بسیجیان نیز باید از شهدا الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه‎ای به نظام کردند، ابراز کرد: از شخصیت‎های شهید رجایی و شهید باهنر الگوگیری کنیم زیرا هفته دولت برای این دو شهید بزرگوار نامگذاری شد.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه گرگان با اشاره به اینکه اگر انجام هر کاری با عقل، بصیرت و آگاهی صورت گیرد قطعا به سرمنزل مقصود خواهد رسید، بیان داشت: انجام کار عاقلانه طرفدار و ماندگاری دارد و انجام کار عاقلانه هدر رفت ندارد همانند ایجاد یک موسسه، در صورتی که عاقلانه برپا شود ماندگاری آن تا قیامت است.

حاجی‎نجفی با اشاره به اینکه دوست هر کس عقل اوست و دشمن هر کس جهل او است، ابراز کرد: کاری که در آن اخلاص باشد در دنیا و آخرت ماندگار خواهد بود و اگر عقل حاکم باشد قطعا نورانیت عقل به عنوان چراغ راهنما دست همه ما را به مسیر صحیح می‎کشاند و از کج‎سلیقگی دور می‎کند.

فرمانده سپاه گرگان در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی شهرستان گرگان، گفت: اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در 25 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد و وظیفه‎ای که ما در تبیین رسالت شهدا داریم را باید به نحو احسن انجام دهیم.

سیدعلی مهاجر با اشاره به اینکه شهیدان خدامحور و تکلیف‎محور بودند، تصریح کرد: شهدا خالصانه از بزرگترین سرمایه زندگی خود برای حفظ دین و کیان ما گذشتند و ما باید راه این عزیزان را ادامه دهیم و از شهدا الگو بگیریم.

در پایان مراسم از پنج نفر از خانواده‎ شهدای کارمند شهرستان گرگان و چند تن از روسای بسیجی و انقلابی و فرماندهان نمونه شهرستانی و همچنین جمعی از بسیجیان و کارمندان نمونه شهرستانی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شدند.

انتهای پیام/83010/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول