اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری:

تعریض محور ساری ـ تاکام در حال انجام است

رئیس اداره راه شهرستان ساری از تعریض محور ساری ـ تاکام خبر داد و گفت: این شهرستان بیشترین میزان راه‌های استان را دارد.

تعریض محور ساری ـ تاکام در حال انجام است

سید علی صادقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: ساری با داشتن 15 درصد از کل راه‌های استان بیشترین آمار جاده را در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان دارد.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی ساری وظیفه نگهداری و ساخت یک‌هزار و 435 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را بر عهده دارد، افزود: از این مقدار 330 کیلومتر اصلی و فرعی و یک‌هزار و 132 کیلومتر روستایی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری با اشاره به وجود 620 کیلومتر راه آسفالته در مرکز استان خاطرنشان کرد: 444 کیلومتر راه شوسه با مشخصات فنی و هندسی و 68 کیلومتر راه خاکی بدون این مشخصات در ساری وجود دارد.

صادقی با اشاره به اینکه 24 نقطه حادثه‌خیز در راه‌های شهرستان وجود دارد که تعدادی ایمن‌سازی شده است، یادآور شد: اجرای چهار دوربرگردان در جاده دریا، اجرا و تعریض آسفالت پیچ عباس علی‌کش جاده لاریم، احداث زیرگذر در محور ساری ـ تاکام در منطقه تنگه‌لته، ایجاد روشنایی در اسپندان و پل گرماب در کیاسر از اقدامات راه و شهرسازی شهرستان بوده است.

وی تهیه و نصب نیوجرسی در محور ساری ـ جویبار به طول هشت کیلومتر را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: پروژه احداث و تقاطع غیرهم‌سطح سمسکنده با سه رمپ اصلی با هزینه 10 میلیارد تومان در هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری تصریح کرد: تعریض محور آسفالت شهید زارع، روکش آسفالت از سه راهی پلاژ به سمت بهنمیر به طول 2.5 کیلومتر و زیرسازی از نوع بتن غلتکی برای نخستین‌بار در استان و نصب نیوجرسی این منطقه، اجرای روکش و زیرسازی مجموعه 2 هزار و 620 واحدی مسکن مهر میارکلا روکش آسفالت پایین کولا، زغالچال،شریف‌آباد تیرکلا به طول 5.5 کیلومتر با همکاری دهیاران انجام شده است.

صادقی پروژه‌های در دست اقدام راه و شهرسازی شهرستان ساری را احداث پل گهرباران به میاندرود و پل پنبه چوله میاندرود، اجرای زیرگذر سنگ‌تراشان و اجرای مسکن مهر میارکلا عنوان کرد و افزود: جاده ساری ـ تاکام هم از انتهای بلوار اسپورد تا روبروی CNG نادری به طول چهار کیلومتر آماده شده است و در حال نصب نیوجرسی در این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه تعریض منطقه هولار تا انتهای سلیم‌بهرام در حال انجام است، اضافه کرد: جابه‌جایی تاسیسات آب و...، ارزیابی زمین‌های خریداری شده و شرایط توپوگرافی این منطقه مواردی است که بر سر راه پیمانکار این پروژه قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری با اشاره به آسفالت روستای پشتکوه و ادامه آسفالت راه روستای چالو در کیاسر تصریح کرد: مدیر کل راه و شهرسازی استان از روستاهای چهاردانگه کیاسر بازدید کرده است و مقرر شد در کمیته برنامه‌ریزی اعتباراتی برای آسفالت این روستاها اختصاص یابد.

انتهای پیام/86029/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول