اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

برگزاری نشست کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری استان البرز

تلاش برای افزایش حضور گردشگران خارجی در پیست اسکی دیزین

نشست کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری استان البرز برگزار و در آن موضوع توسعه سرمایه گذاری در پیست اسکی دیزین مطرح شد.

تلاش برای افزایش حضور گردشگران خارجی در پیست اسکی دیزین

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری استان البرز با حضوری جمعی از مسئولان این استان از جمله حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، علی ترکاشوند شهردار، امیر عفراتی مدیر کل ورزش و جوانان، حمیدرضا تفته بهره بردار پیست بین المللی دیزین، بهنام محمودی عضو شورای شهر، شکرالهی مدیر کل استاندارد و ... برگزار شد.

در این جلسه موضوع توسعه سرمایه گذاری در پیست اسکی دیزین از جمله بهبود کیفیت هتل های اطراف دیزین مطرح و تفته بهره بردار این پیست اسکی بین المللی عنوان داشت: دیزین در سال گذشته میزبان 4 هزار گردشگر خارجی بود که حضور این تعداد خارجی کمک شایانی به جذب توریسم در استان البرز کرد. مسلما با بالا بردن کیفیت خدمات و استاندارد پیست بین المللی دیزین می توان این میزان گردشگر را نیز به میزان قابل توجهی افزایش داد. بر همین اساس با یک برنامه ریزی صحیح باید به گونه ای مدیریت کرد که در یک پروسه 4 ساله پیست اسکی بین المللی دیزین به استانداردهای روز دنیا نزدیک شود.

ترکاشوند شهردار البرز نیز با تشکر از تلاش های صورت گرفته در پیست اسکی دیزین یادآور شد که استان البرز به حمایت های خود از بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول