اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مطرح کرد

ارتقای درجه پایگاه‌های هلال احمر خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارتقای درجه پایگاه‌های هلال احمر در سطح استان خبر داد و گفت: هم اکنون همه اعضای این جمعیت با درجه نجاتگری در پایگاه‌ها حضور دارند.

ارتقای درجه پایگاه‌های هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد خامسان بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با بیان اینکه در سال‌های گذشته سعی کردیم هلال احمر را تجهیز کنیم تا در لحظات نیاز، پاسخگویی مؤثری داشته باشیم، اظهار داشت: منتظر نبودیم کمبود بودجه، اقدامات ما را کاهش دهد لذا این امر با همکاری همکاران و داوطلبان جمعیت هلال احمر امکان‌پذیر شد.

وی با بیان اینکه کار هلال احمر تسکین آلام بشری است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در چند سال گذشته سعی کرده است در هر لحظه پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های این جمعیت بیشتر با همت داوطلبان محقق می‌شود، ادامه داد: مأموریت اعضای جمعیت هلال احمر در بلاهاست و مردم را با کمتر کردن آثار بلا به صبر دعوت می‌نماییم.

خامسان از ارتقای درجه پایگاه‌های هلال احمر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در سه سال گذشته پایگاه‌های امدادی با افزایش سه مرحله‌ای درجه همراه بود که هم اکنون همه اعضای این جمعیت با درجه نجاتگری در پایگاه‌ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر مأموریت‌‌های جمعیت هلال احمر بر عهده داوطلبانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای خدمت‎رسانی به مردم تلاش می‎کنند، اضافه کرد: در بحث ستادی بسیاری از امکانات ستادی هنوز شکل نگرفته چنانچه تمام اقدامات انجام شده است تا هلال احمر دستگاهی کارآمد و مؤثر باشد.

انتهای پیام/69039/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول