اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام‌ نور خبر داد

وجود 400 پروژه نیمه‌تمام دانشگاه پیام‌نور در کشور

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه 400 پروژه نیمه‌تمام این دانشگاه در سراسر کشور وجود دارد، گفت: حدود 280 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها اعتبار نیاز است.

وجود 400 پروژه نیمه‌تمام دانشگاه پیام‌نور در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فیصل حسنی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دانشگاه پیام‌نور مازندران، اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور در سطح کشور حدود 700 هزار دانشجو، 8 هزار کارمند و 4 هزار عضو هیأت علمی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور در حوزه پژوهشی مقام دهم کشور را دارد، افزود: این دانشگاه بیشترین آزمایشگاه‌های علمی و تخصصی را در سطح کشور دارد که از پیشرفته‌ترین تجهیزات برخوردار هستند.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه 61 پروژه عمرانی این دانشگاه در هفته دولت افتتاح شد، تصریح کرد: حدود 100 پروژه عمرانی دانشگاه پیام‌نور در دهه فجر در سطح کشور افتتاح می‌شود.

حسنی با بیان اینکه 400 پروژه نیمه‌تمام دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور وجود دارد که از 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، ادامه داد: حدود 280 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها اعتبار نیاز است.

* تخصیص 2 میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان  پیام‌نور ساری

وی از تعیین و تکلیف وضعیت پروژه عمرانی ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور ساری خبر داد و گفت: پروژه ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور ساری حدود 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تا روزهای آینده تخصیص پیدا می‌کند و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه چهار پروژه نیمه تمام عمرانی این دانشگاه در مازندران وجود دارد، اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور کمترین شهریه را در بین دیگر دانشگاه‌ها دریافت می‌کند.

حسنی به میزان شهریه ثابت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای سال جاری اشاره کرد و افزود: برای مناطق سطح یک و دو حدود 148 هزار تومان و برای مناطق سطح سه و چهار حدود 120 هزار تومان شهریه ثابت دریافت می‌شود.

* تخصیص 80 میلیارد تومان وام برای دانشجویان

وی از تخصیص 80 میلیارد تومان وام برای دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور برای مستضعفان است و کمترین شهریه را بین دیگر دانشگاه‌ها دریافت می‌کند.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام‌نور این دانشگاه را به‌عنوان دانشگاهی نیمه‌حضوری دانست و عنوان کرد: برای تولید 500 محتوای تلوزیونی از سوی دانشگاه پیام‌نور برنامه‌ریزی شد.

حسنی با بیان اینکه برای 200 رشته الکترونیکی در دانشگاه پیام‌نور مجوز دریافت شد، ادامه داد: کل درآمد دانشگاه پیام‌نور مازندران در خود استان هزینه می‌شود.

وی بودجه سال جاری دانشگاه پیام‌نور را هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: دولت برای حقوق کارکنان دانشگاه پیام‌نور 220 میلیارد تومان و برای پروژه‌های عمرانی این دانشگاه 10 میلیارد تومان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/86031/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول