اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول بسیج سازندگی اسلامشهر خبر داد

حضور بسیجیان اسلامشهری در عرصه‌های سازندگی منطقه

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر گفت: بسیجیان این شهرستان با حضور در اردوهای سازندگی در عرصه کمک به محرومین منطقه پیشقدم شده‌اند.

حضور بسیجیان اسلامشهری در عرصه‌های سازندگی منطقه

حمید امیرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: بسیجیان شهرستان اسلامشهر در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری با حضور در اردوهای جهادی، اقدام به خدمات‌رسانی و کمک به انجام پروژه‌های عمرانی در منطقه می‌کنند.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر بیان کرد: جمعی از خواهران حوزه مقاومت بسیج رأفت این شهرستان در اقدامی خداپسندانه با حضور در اراضی کشاورزی و صیفی‌کاری روستای رضی آباد در عملیات برداشت محصول به کشاورزان کمک و یاری رساندند.

وی بیان کرد: در این عملیات خواهران بسیجی، همزمان با برداشت محصول گوجه فرنگی از اراضی کشاورزی این روستا، به کشاورزان کمک کردند و بار دیگر روحیه انفاق و ایثار را در بین اقشار مختلف مردم ترویج دادند.

امیرلو تأکید کرد: تعدادی دیگری از برادران بسیجی شهرستان اسلامشهر، با حضور در منزل مادر شهید جندلی در شهر احمدآباد مستوفی، اقدام به تعمیر و بازسازی منزل این مادر شهید کردند.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر در پایان متذکر شد: با توجه به قدمت ساخت این منزل، بخش‌هایی از آن نیاز به سیم‌کشی و لوله‌کشی مجدد و همچنین مرمت و بازسازی داشته که پس از انجام این اقدامات و رنگ‌آمیزی آنکه در مدت بسیار کوتاه و ظرف یک شبانه‌روز انجام شد، منزل این مادر شهید تحویل ایشان شد.

انتهای پیام /67021/ی30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول