اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

ترافیک سنگین در محور سمنان ـ مازندران/ محور تاکام فقط مربوط به ساری یا مازندران نیست

ترافیک در بیشتر محورهای مازندران به پدیده عادی تبدیل شده است و ترافیک محور مازندران ـ سمنان در روزهای پایانی هفته تا 20 کیلومتر هم رسیده است.

ترافیک سنگین در محور سمنان ـ مازندران/ محور تاکام فقط مربوط به ساری یا مازندران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محور سمنان ـ مازندران در ایام تعطیلات به‌ویژه روزهای پایانی هر هفته شاهد ترافیک سنگین و چند کیلومتری است.

طرح چهاربانده کرده محور کیاسر تاکام مدتی به‌صورت جدی در دستور کار بوده و مدتی نیز مسکوت مانده است در صورتی‌که این پروژه اجرایی شود شاهد کاهش ترافیک در این محور هستیم.

مردم روستاهای بسیار در مناطق دودانگه و چهاردانگه در این محور در حال تردد هستند که در روزهای پایانی هفته ترافیک حدود 20 کیلومتری را به وجود می‌آورد.

رئیس پلیس راه مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک از محدوده تاکام محور سمنان ـ مازندران به‌صورت نیمه سنگین است.

جعفر محمدنژاد ادامه داد: با توجه به وجود روستاهای حومه این محور طرح یک‌طرفه به مدت طولانی در محور سمنان ـ مازندران اعمال می‌شود به همین دلیل از ساعت 19 امروز طرح یک‌طرفه به مدت محدود اعمال شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در مورد چهاربانده کردن محور سمنان مازندران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با معاونان وزیر راه و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد مقرر شد بازدیدی از این طرح صورت گرفته که انجام شد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد بیان کرد: در این بازدید قرار شد آنچه که مربوط به نمایندگان مجلس بوده پیگیری موضوع، اطلاع‌رسانی و وظیفه مسؤولان مازندران بحث تأمین منابع بوده است.

وی با بیان اینکه مقرر شد مشکلات اجرایی منطقه توسط استانداری حل و فصل شود، تصریح کرد: به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم چرا که این موضوعی است مورد تقاضا و انتظار مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در پایان گفت: این جاده تنها مربوط به ساری یا مازندران نیست جاده فراتر استان بلکه جاده ملی است.

انتهای پیام/86034/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول