اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس عنوان کرد

وجود تورم قوانین در کشور/ ضرورت اصلاح و بازبینی قوانین و بخشنامه‌های اداری

نماینده مردم سراب در مجلس با بیان اینکه تورم قوانین در کشور وجود دارد، گفت: متأسفانه برخی از قوانین و بخشنامه‌ها دست و پاگیر بوده و به‌جای تسهیل در تحقق اقتصاد مقاومتی به بروکراسی و دیوان‌سالاری اداری می‌انجامد.

وجود تورم قوانین در کشور/ ضرورت اصلاح و بازبینی قوانین و بخشنامه‌های اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، یوسف داودی عصر امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان سراب اظهار داشت: همان‌گونه که ریاست مجلس نیز بارها تأکید کرده، انباشت قوانین و بخشنامه‌ها و آئین‌نامه‌های دولتی در کشور وجود دارد که مجلس باید در این زمینه اقدام اساسی صورت دهد.

وی با بیان اینکه تورم قوانین در کشور وجود دارد، افزود: متأسفانه برخی از این قوانین و بخشنامه‌ها دست و پاگیر بوده و به‌جای تسهیل در تحقق اقتصاد مقاومتی به بروکراسی و دیوان‌سالاری اداری می‌انجامد.

عضو کمسیون تلفیق مجلس بر آمادگی نمایندگان برای روان‌سازی سرمایه‌گذاری و اصلاح یا حذف قوانین در این زمینه تأکید کرد و گفت: در اقتصاد مقاومتی باید به بومی‌نگری و توجه به ظرفیت‌های خاص هر منطقه اهمیت داد و در این زمینه باید برخی قوانین و مقررات نیز بازنگری و اصلاح شود.

نماینده مردم سراب در مجلس با اشاره به جایگاه خوب شهرستان سراب در حوزه کشاورزی و دامی ابراز داشت: توجه به مکانیزه کردن کشاورزی، اصلاح بذر و آموزش شیوه‌های درست کشت و آبیاری باید در اولویت برنامه‌ریزی باشد، ضمن اینکه خرید عادلانه و تضمینی محصولات کشاورزی و گسترش ایجاد صنایع تبدیلی از دیگر راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی است.

وی پرداخت به‌موقع مطالبات ناشی از خرید محصولات زراعی به کشاورزان و گسترش بیمه‌های محصولات باغی و کشاورزی را خواستار شد.

انتهای پیام/60010/ت20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول