اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

راه‌اندازی کارگروه‌های مطالعاتی در زمینه احادیث مهدوی

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در زمینه انتشار احادیث امام مهدی(عج) اقدامات خوبی انجام شده و کارگروه‌های مطالعاتی ویژه در این زمینه راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی کارگروه‌های مطالعاتی در زمینه احادیث مهدوی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: 18 فراز از خطبه غدیر به امام عصر(عج) اختصاص پیدا کرده است و این نشانه پیوند عمیق موضوع ولایت امیر مؤمنان(ع) با موضوع ولایت امام عصر(عج) است.

وی خاطرنشان کرد:‌ اغلب مخاطبان در مسجد جمکران به صورت خانوادگی حضور پیدا می‌کنند، بنابراین بسته‌ای تهیه شده تا خانواده‌ها از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی مسجد جمکران با اشاره به تهیه برنامه‌هایی ویژه گروه‌های سنی مختلف گفت: برای کودکان برنامه‌های ویژه با موضوع ولایت امیر مؤمنان(ع) به زبان کودکان و برای نوجوانان در مجموعه‌های جوانه‌های انتظار با موضوع غدیر برنامه‌هایی تولید شده و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت برای جوانان و خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم ویژه‌ای با حضور خادمان مسجد جمکران و آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و در پایان نیز بیعت در خطبه غدیر قرائت خواهد شد.

ابراهیمی عنوان کرد: تلاش شده امسال به صورت ویژه از نگاه محتوایی به موضوع غدیر بپردازیم و مخاطبان را به موضوع بیعت با امام عصر(عج) و ولایت هدایت کنیم.

وی با اشاره به حوزه پاسخگویی و حضور کارشناسان گفت: این کارشناسان در حوزه مسائل اعتقادی به ویژه مهدویت فعال هستند، ‌تعاملات خوبی صورت گرفته و به صورت مستمر در طول سال از محضر نزدیک به 120 استاد استفاده می‌کنیم.

معاون فرهنگی مسجد جمکران خاطرنشان کرد: در زمینه انتشار احادیث امام مهدی(عج) اقدامات خوبی انجام شده و کارگروه‌های مطالعاتی ویژه در این زمینه راه‌اندازی شده است، بخشی در حال فعالیت هستند که نتیجه آن برای خدمت‌رسانی به زائران استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه 128 عنوان جزوه خلاصه تولید و آماده شده که نزدیک به 50 عنوان آن چاپ شده است، گفت: عناوین دیگر در مرحله طراحی و چاپ است که در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

ابراهیمی با اشاره به استفاده از ظرفیت فضای مجازی عنوان کرد:‌ علاوه بر اینکه فضایی ایجاد شده تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی پاسخگوی سئوالات مخاطبان باشیم، برنامه‌ای 25 شهریور ویژه 170 فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بسته ویژه‌ای به عنوان عید ولایت آماده شده که امیدواریم برای ارائه به زائران و مشتاقان اهل بیت(ع) مناسب باشد.

انتهای پیام/78003/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول