اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد

ساخت کتابخانه خیرساز موسوی زنجان با 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای ساخت کتابخانه خیرساز موسوی هزینه شده است، گفت: نهاد عمومی کتابخانه‌‎ها نیز 500 میلیون تومان برای ساخت این کتابخانه کمک کرده است.

ساخت کتابخانه خیرساز موسوی زنجان با 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرعلی نیک بخش پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح بزرگترین کتابخانه عمومی خیرساز کشور اظهار کرد: کتابخانه‌ای که امروز افتتاح می‌شود، هفتمین کتابخانه عمومی خیرساز استان زنجان و بزرگترین کتابخانه عمومی خیرساز کشور است.
 

وی ادامه داد: ساخت کتابخانه عمومی خیرساز مهندس سیدافضل موسوی، از مرداد ماه سال ١٣٩٢ طی مراسمی با حضور خیرین و مسؤولان کشوری و محلی در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع و زیر بنای 2 هزار و 764 متر آغاز شده بود.
 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: این کتابخانه با ٢٠ هزار نسخه کتاب دارای بخش‌های مختلفی همچون سالن‌های مطالعه برادران و خواهران به صورت مجزا و مخزن کتاب است.
 

نیک بخش گفت: بخش ویژه کودک و نوجوان، سالن کنفرانس، مرجع، محققین، نشریات، اینترنت، دفاع مقدس و زنجان شناسی،کلاس آموزشی، نگارخانه و ... از دیگر بخش‌های این کتابخانه است.
 

وی با اشاره به اینکهبرای ساخت این کتابخانه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است، اضافه کرد: نهاد عمومی کتابخانه‌‎ها نیز 500 میلیون تومان برای ساخت این کتابخانه کمک کرده است.
 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته در استان برای ساخت این کتابخانه گفت: این کتابخانه به صورت خیرساز توسط بنیاد فرهنگی مصلی نژاد احداث شده است.
 

وی تصریح کرد: با افتتاح و راه‌اندازی این کتابخانه، تعداد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به ٩٢ باب رسیده است که امیدواریم فعالیت در این بخش بیش از پیش افزایش یابد.
 

گفتنی است، بنیاد فرهنگی مصلّی‌نژاد بنیادی غیرتجاری است که با مقاصد غیرسیاسی و با اهداف انجام امور آموزشی و فرهنگی به صورت عام المنفعه به همت عباس مصلی‌نژاد تاسیس شده است.
 

تاکنون، بیش از ٦٠ پروژه آموزشی و فرهنگی شامل مدرسه، فرهنگسرا، خوابگاه دانشجویی، دانشکده، مجموعه ورزشی و... به صورت خیّری توسط بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در استان‌های مختلف کشور احداث کرده است.
 

انتهای پیام/73005/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول