اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی گلستان خبر داد

ارائه 5700 نفر روز آموزش توسط تعاون روستایی گلستان/ ضرورت احداث انبارهای مکانیزه و چندمنظوره در حوزه روستایی

مدیر تعاون روستایی گلستان از ارائه 5 هزار و 700 نفر روز آموزش توسط تعاون روستایی استان در سال 1394 خبر داد.

ارائه 5700 نفر روز آموزش توسط تعاون روستایی گلستان/ ضرورت احداث انبارهای مکانیزه و چندمنظوره در حوزه روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ محمدتقی رجایی صبح امروز در جمع مدیران تعاون روستایی استان گلستان یکی از مأموریت‎های اصلی سازمان تعاون روستایی را آموزش، تقویت و توسعه تعاونی‎ها دانست و اظهار کرد: در حوزه آموزش سازمان تعاون روستایی بر اساس نیازسنجی و آسیب‎شناسی صورت گرفته با همکاری و از منبع تعاونی‎ها تقویم آموزشی تهیه می‎کند.

وی با تأکید بر اینکه برای حوزه آموزشی از هیچ اعتبار دولتی استفاده نمی‎شود، اقدامات صورت گرفته در بخش آموزشی را در سال 1392، 8 هزار و 546 نفر روز، در سال 1393برابر با  7 هزار و 900 نفر روز و در سال 1394 برای 5 هزار و 700 نفر روز آموزش اعلام کرده است.

مدیر تعاون روستایی گلستان با بیان اینکه در ارزیابی تعاونی‎ها چند شاخص‎ عمده اعم از فعالیت‎های اقتصادی و بازرگانی، رعایت قوانین و مقررات، ساختار و زیرساخت‎ها وجود دارد، ابراز داشت: در سال 1392 پنج نمونه تعاونی برتر، در سال 1393، 12 تعاونی و در سال 1394، 10 تعاونی برتر معرفی شده است.

رجایی با تأکید بر اینکه احداث انبارهای چند منظوره و مکانیزه در حوزه روستایی و به ویژه مناطق دوردست یک ضرورت است، افزود: در سال 1393 از 2 هزار تن تعهد یک هزار و 250 تن عملکرد و در سال 1394 از 2 هزار و 500 تن تعهد تعیین شده 3 هزار و 900 تن عملکرد محقق شده است.

احداث انبار 3 هزار تنی دوزین مینودشت

این مسؤول با اشاره به احداث انبار 3 هزار تنی دوزین مینودشت، یادآور شد: فاصله 40 کیلومتری مسیر روستای دوزین تا شهرستان سختی و مشقت در جابه جایی و تحویل محصول را به همراه داشت که با احداث این انبار بسیاری از مشکلات این چنینی رفع شد.

مدیر تعاون روستایی گلستان تصریح کرد: واحدهای مکانیزاسیون، بیمه، کلینیک‎های دامپزشکی و پزشکی در سال 1392، از هفت برنامه مورد تعهد 14 واحد بیمه روستایی اعم از بیمه محصولات کشاورزی و سایر بیمه‎ها را انجام دادیم.

رجایی ادامه داد: در سال 1393 از هفت تعهد مورد انتظار هفت عملکرد و در سال 1394 از چهار تعهد مورد انتظار شش مورد محقق شده است.

انتهای پیام/83005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول