اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بود و نبود من مهم نیست، مهم پیشرفت روئینگ است

فرزام: باید خودمان را به سطح جهانی نزدیک کنیم/همین روند باشد در بازی‌های آسیایی هم نتیجه می‌گیریم

سرمربی تیم‌های ملی روئینگ می‌گوید بانوان ایرانی در سطح یک آسیا قرار دارند و می‌توانند در جهان هم به سطح بالایی برسند.

فرزام: باید خودمان را به سطح جهانی نزدیک کنیم/همین روند باشد در بازی‌های آسیایی هم نتیجه می‌گیریم

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره نتایج ملی‌پوشان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در بخش تک نفره سنگین و سبک وزن، مسابقات از کیفیت بالایی نسبت به سال گذشته برگزار شد. چون تمام المپیکی‌‌ها در این دوره حضور داشتند. جاور به دلیل مشکلات شخصی یک هفته در اردو بود و توانست عنوان سومی دوره قبل را تکرار کند. کره و چین تایپه که جزو مدعیان هستند دوره قبل نبودند و در این دوره حضور داشتند، با این وجود جاور مدال برنز خود را تکرار کرد.

وی افزود: در بخش تک نفره سبک وزن، نازنین ملایی که دوره قبل نقره گرفته بود، امسال طلا گرفت. هنگ‌کنگ که در المپیک در دو نفره حضور داشت در این دوره در تک نفره شرکت کرد. تایلند هم ورزشکار المپیکی خود را شرکت داده بود. در این ماده حتی رکورد سبک وزن بانوان شکسته شد. ملایی روی نقاط ضعف خود خیلی کار کرده بود و در این مدت تمرینات خوبی داشتیم. او توانست تمام تکنیک و تاکتیک مدنظر مرا پیاده کند و مواردی را که خواسته بودم انجام داد. مدال طلای ملایی نخستین مدال بزرگسالان است که به دست آمد.

سرمربی تیم‌های ملی روئینگ با اشاره به اینکه حریفان ملایی جزو قدرت‌های آسیا بودند، عنوان کرد: او توانست رقیبان مدال‌آور زیادی را پشت سر بگذارد. این روند ادامه داشته باشد برای بازی‌های آسیایی اندونزی نتایج خوبی خواهیم گرفت.

فرزام با اشاره به اینکه بانوان می‌توانند به سطح جهانی هم نزدیک شوند، عنوان کرد: در سال 2013 که با مردان کار می‌کردم با حبیبیان به مدال رسیدم و بعد از آن با بانوان شروع به کار کردم و تمام هدفم این بود که در این بخش هم به مدال برسیم. از این نتایج خوشحالم. فکر می‌کنم در بخش بانوان سطح یک آسیا را به دست آورده‌ایم و باید خودمان را به سطح جهانی نزدیک کنیم. فقط باید خودمان را باور کنیم و مسئولان هم اعتماد کنند. این امر یک شبه به وجود نمی‌آید و مطمئن هستم در سطح جهانی هم پیشرفت خواهیم کرد.

وی درباره پایان قراردادش با فدراسیون قایقرانی، خاطرنشان کرد: قرارداد من تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا یعنی شهریور ماه بود. حالا باید ببینیم فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد. من به دنبال پیشرفت روئینگ هستم و بود و نبود من خیلی مهم نیست. فدراسیون هر تصمیمی بگیرد قابل تقدیر است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول