اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیده رشته سیاه‌قلم در جشنواره قرآنی دانشگاه آزاد:

حمایتی از هنرمندان نمی‎شود

برگزیده رشته سیاه‌قلم در جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت گفت: مسؤولان استان‎ها و دانشگاه‌ها نسبت به وضعیت هنرمندان بی‎تفاوت هستند.

حمایتی از هنرمندان نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حدیث عباسی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم شامگاه یکشنبه در حاشیه اختتامیه جشنواره هنر و ادبیات دین‌پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت در همدان اظهار کرد: در رشته سیاه‌قلم طرحی را با موضوع اولین نماز جشن تکلیف به این جشنواره معرفی کرده بودم که موفق به کسب مقام نخست در این جشنواره شدم.

وی افزود: طرح بیانگر حس متعالی اولین نماز یک دختربچه است که فارغ از شور و شوق کودکی به راز و نیاز عاشقانه با معبود خویش ایستاده و دست به دعا دارد.

برگزیده رشته سیاه‌قلم در جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت با بیان اینکه مقالات اولین دوره است که در این جشنواره حضور پیدا می‌کند، متذکر شد: سال گذشته هم پیشنهاد‌هایی به بنده داده شد که در این جشنواره شرکت کنم، اما مشغله کاری مانع شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری بسیار مناسب این جشنواره باعث شد تا در سال‌های آینده با چندین اثر در این جشنواره شرکت کنم.

عباسی با اشاره به توجه به هنرمندان، بیان کرد: شهر جهرم هنرمندان بسیار زیادی دارد که متأسفانه مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند، بنده 8 سال است که فعالیت هنری می‌کنم اما هیچ‌گونه حمایتی نشده‎ام.

وی با بیان اینکه در دانشگاه نیز باید هنرمندان مورد توجه قرار بگیرند و فعالیت هنری آنها افزایش پیدا کند، در ادامه میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان را بسیار مناسب دانست و گفت: امکانات این واحد دانشگاهی در نوع خود بی‌نظیر است و جا دارد از مسؤولان دانشگاه برای برگزاری مناسب این جشنواره تشکر کنم.

انتهای پیام/89020/پ/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول