اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک جشن باشکوه

کودکان سنندجی دل‌نوشته‌ها و آرزوهای خود را به آسمان سپردند

با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت جشن «نامه‌هایی به آسمان» در پارک 28 دی آبیدر سنندج برگزار شد.

کودکان سنندجی دل‌نوشته‌ها و آرزوهای خود را به آسمان سپردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جشن «نامه‌هایی به آسمان» شامگاه جمعه به همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج در راستای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و در آستانه بازگشایی مدارس در پارک 28 دی آبیدر سنندج برگزار شد.

در این این جشن باشکوه که با استقبال چشمگیر شهروندان سنندجی مواجه شد، تعدادی از اعضای شورای شهر، مدیران دستگاه‌های حمایتی، انجمن‌های حمایت از کودکان بی‌سرپرست و مدیران شهرداری حضور داشتند.

در این مراسم گروه موسیقی دیلان با اجرای موسیقی و آوازهای کردی فضای نشاط بخشی را در این پارک ایجاد کرده بود.

در ادامه این مراسم، بادکنک‌هایی در بین کودکان تقسیم شد و کودکان دل‌نوشته‌ها و آرزوهای خود را روی آنها نوشتند و در آسمان رها کردند.

دل نوشته و آرزوهای کودکان حاضر در این مراسم بیشتر شامل حمایت از دانش بی‌بضاعت، حمایت از خانواده زندانیان، سلامتی و آرزوی طول عمر پدر و مادران و همچنین حفظ محیط زیست بود.

در پایان این مراسم و در یک اقدام هماهنگ، کودکان سنندجی با رهاسازی بادکنک‌ها، دل نوشته‌ها و آرزوهای خود را به آسمان سپردند.

در جریان برگزاری این مراسم، دستگاه‌های حمایتی و انجمن‌ها اقدام به جمع‌آوری کمک‌های شهروندان برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت کردند.

در پایان این مراسم، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از استقبال چشمگیر شهروندان از این جشن تقدیر کرد و گفت: ایجاد فضای نشاط‌ و شادی در سطح جامعه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ای فرهنگی شهرداری است.

سرکوت نجفی بیان کرد: برگزاری مراسم‌های شاد و مفرح در مناسبت‌های مختلف در طول سال با هدف ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان در دستور کار شهرداری سنندج است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این مراسمات بتوانیم  فرهنگ همدلی و نوع دستی را در سطح جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/79002/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول