اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول عقیدتی سیاسی جهاد کشاورزی جنوب کرمان:

مهم‎ترین ویژگی سنگرسازان بی‎سنگر ولایت‎پذیری بود

مسؤول آموزش عقیدتی،سیاسی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: مهم‎ترین ویژگی جهادگران، سنگرسازان بی‎سنگر و ایثارگران ولایت‎پذیری بود.

مهم‎ترین ویژگی سنگرسازان بی‎سنگر ولایت‎پذیری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام سید محمد حسینی عصر امروز در پانزدهمین یادواره شهدا و همایش بزرگ سنگرسازان بی‎سنگر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است «کسانی که دین خدا را یاری می‎کنند، خداوند نیز آن‎ها را یاری می‎کند».

وی بیان داشت: در جنگ تحمیلی که 34 کشور دنیا در مقابل ایران قرار گرفتند، رزمندگان با رشادت و دلاوری در دفاع از این مرز و بوم ایستادگی کردند و به خوبی مصداق این آیه شدند.

حسینی با اشاره به اینکه سخنی که تمام شهدا نسبت به آن مردم را سفارش می‎کردند، این بود که «امام را تنها نگذارید»، تصریح کرد: مهم‎ترین ویژگی جهادگران، سنگرسازان بی‎سنگر و ایثارگران ولایت‎پذیری و مطیع بودن نسبت به امر ولایت بود.

وی افزود: در این دوران که دیگر از جنگ خبری نیست، دشمنان توان مقابله با ما را ندارند در تلاش هستند تا از راه‎های دیگر به کشور ضربه بزنند.

مسؤول آموزش عقیدتی سیاسی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد: باید در این زمان حساس گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا دغدغه‎های ایشان را در امور مختلف رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی ریاست این سازمان به عنوان مدیر برتر شناخته شد، ادامه داد: همچنین این سازمان به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی شد که نشان از فرهنگ مدیریت جهادی دارد.

انتهای پیام/80001/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول