اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

منافق انقلابی در کمین نظام است/ انقلابی‌گری برخی‌ها برای سوءاستفاده است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی باید انقلابی بودن خود را اثبات کنیم، هشدار داد: در این میدان باید مراقب بود که منافق انقلابی در کمین نظام است.

منافق انقلابی در کمین نظام است/ انقلابی‌گری برخی‌ها برای سوءاستفاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی مولوی صبح امروز در جمع منتخبان مردم در بیرجند، با بیان اینکه انقلابی بودن و انقلابی شدن دو مقوله جدا است، اظهار داشت: آنهایی که سابقه مبارزه با رژیم شاه را دارند و همواره در تبعیت از امام بوده‌اند بر انقلابی‌بودن خود ایستادند و هم هزینه دادند آنان افرادی هستند که انقلابی مانده‌اند و این سرمایه بزرگی است.

وی با بیان اینکه انسان خوب است در حیات انقلابی بماند، افزود: افرادی نیز هم‌اکنون در مسیر ولایت هستند و انقلابی شده‌اند و پایداری و استقامت در مسیر انقلاب دارند که این افراد نیز دو گروه هستند.

معاون سابق امنیتی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: گروه اول به خاطر شرایط سنی امروز پیام انقلاب را دریافت کرده‌اند و انقلابی شده‌اند و گروهی نیز قبلا بوده‌اند و انقلابی هم نبودند و اکنون انقلابی شده‌اند که هر دو از رویش‌های انقلاب هستند.

*برخی در کشور انقلابی شده‌اند تا سوءاستفاده کنند

مولوی گفت: بخشی نیز انقلابی شده‌اند تا سوءاستفاده کنند و عده‌ای هم انقلابی بوده‌اند و امروز هم تظاهر به انقلابی‌بودن می‌کنند و خلوص آنان مشکل دارد.

وی با بیان اینکه برخی در کشور تظاهر به انقلابی‌گری می‌کنند و عیار اخلاصشان پایین است، افزود: این افراد در دست‌اندازها منحرف می‌شوند که نمونه آن را در برخی روسای جمهور، نخست وزیر، نمایندگان مجلس و فرماندهان داریم که از مسیر انقلاب منحرف شده‌اند.

معاون سابق امنیتی استانداری خراسان رضوی افزود: این افراد چون به ظاهر انقلابی هستند در برخی صحنه‌ها نیز احساس می‌کنند کشور به بن‌بست رسیده است.

مولوی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی باید انقلابی بودن خود را اثبات کنیم، هشدار داد: در این میدان باید مراقب بود که منافق انقلابی در کمین نظام است.

*فرد انقلابی باید سپر مشکلات کشور شود

وی یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس را دفاع فی‌سبیل‌الله دانست و گفت: مجاهد فی‌سبیل‌الله از خط امام و رهبری عدول نمی‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در دهه دوم و سوم و چهارم انقلاب تهدید فرهنگی و اقتصادی شدیم و چالش‌ها فراوان شد، تاکید کرد: جریان مدعی انقلابی باید خود را برابر مشکلات سپر کند.

مولوی ادامه داد: نباید جریان مدعی انقلابی قبل از بیان شاخص‌ها از سوی رهبر انقلاب در انتخابات مختلف مصداق مشخص کند.

انتهای پیام/2248/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول