اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد

رونمایی از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس چهار عنوان کتاب مربوط به دوران دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد.

رونمایی از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در موزه شهدای اردبیل برگزار شد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس چهار عنوان کتاب مربوط به دوران دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد.

علی واحد تصریح کرد: تاکنون بیش از 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط نویسندگان بومی استان اردبیل نوشته و تقدیم علاقمندان شده که در یک سال اخیر نیز 10 مجموعه به این آثار افزوده شده است.

وی با بیان اینکه این چهار کتاب در ارتباط با زندگینامه شهدا، آزادگان و رزمندگان بوده که یکی از آثار نیز مربوط به شعر دوران دفاع مقدس است، گفت: شهاب‌الدین وطن‌دوست کتاب «بلاجویان دشت نینوا» را با ذوق و طبع تمام نوشته و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: دومین مجموعه کتاب رونمایی شده «مردان مهتاب» خاطرات دوران دفاع مقدس به نویسندگی پری آخته است که این نویسنده اردبیلی نیز با ذوق تمام در خلق آثار دوران دفاع مقدس همواره از چهره‌های پیشتاز بوده است.

واحد بیان کرد: سومین کتاب در حوزه دفاع مقدس مربوط به کتاب شعری است که با نام «عبور از جاده خویشتن» سعید اطهاری به رشته تحریر درآمده است.

وی اضافه کرد: چهارمین کتاب مربوط به خاطرات یک جانباز دوران دفاع مقدس با نام «من و ارشد گردان» است که توسط ولی محمدی نوشته شده که علاقمندان می‌توانند از این آثار استفاده کنند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: تولید آثار مکتوب از دوران دفاع مقدس توسط نویسندگان با دقت تمام و صداقت و امانتداری انجام می‌شود و ما شاهد تولید آثار متنوع در این حوزه هستیم که هم در بخش شعر و هم خاطره‌نویسی آثار ارزشمندی به همت نویسندگان استان به رشته تحریر درآمده است.

انتهای پیام/62001/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول