اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان:

تالار قرآن همدان افتتاح می‌شود

رئیس کمیسیون شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: شهرداری در ارتباط با تکمیل پروژه‎های ناقص شهری همچون تالار قرآن فعالیت‌های میلیاردی داشته و در چند روز آینده این تالار افتتاح خواهد شد.

تالار قرآن همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا طبی مسرور عصر امروز در آیین افتتاح پارک معرفت منطقه 2 شهرداری همدان با بیان اینکه وظیفه شورای شهر نظارت بر فعالیت امور شهر و شهرداری است اظهار کرد: در راستای ارتقای فضای شهری با همه توان در تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز در منطقه شاهدیم نشان از همکاری تمام معاونت‎های شهرداری دارد، افزود: تنها سه ماه از آخرین افتتاحیه‌های منطقه 2 شهرداری با هزینه‎کرد 8 میلیارد تومان می‎گذرد که امروز نیز دوباره شاهدات افتتاح طرح در این منطقه هستیم.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه درآمدهای شهرداری به حداقل رسیده است گفت: با نهایت تلاش درصددیم با درآمدهای حداقل خدمات حداکثری و باکیفیت به مردم بدهیم.

وی با بیان اینکه همدان به عنوان پایلوت شهر سبز در کشور شناخته شده و ما نیز به دنبال تحقق این موضوع هستیم، ادامه داد: سرانه فضای سبز با در نظر گرفتن باغات شهری 9.2 درصد است که به دنبال افزایش آن به 10.2 درصد هستیم تا بتوانیم به نرم میانگین کشوری یعنی عدد 12 درصد نزدیک شویم.

طبی مسرور رئیس با اشاره به هزینه‎های صرف شده در چهار منطقه شهری همدان گفت: در منطقه یک؛ 18 میلیارد تومان در حوزه تملک و 16 میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: در منطقه 2 در حوزه تملک 16 میلیارد تومان و حوزه عمرانی نیز 34 میلیارد تومان هزینه شده است، در منطقه 3 نیز در حوزه تملکی و عمرانی 10 میلیارد تومان و در منطقه 4 نیز 3  میلیارد تومان در حوزه تملک و 9 میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده است.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان در ادامه به یکی از پروژه‎های در حال اجرا در سطح شهر اشاره کرد و گفت: تقاطع روگذر سردار شهید حسین همدانی با 54 میلیارد تومان هزینه در حال اجراست.

وی بیان کرد: شهرداری در ارتباط با تکمیل پروژه‎های ناقص شهری همچون تالار قرآن فعالیت‌های میلیاردی داشته و در چند روز آینده این تالار افتتاح خواهد شد.

طبی مسرور در پایان خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی شهر به انضمام طرح جامع در حال تدوین است.

انتهای پیام/89043/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول