اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ماکو تاکید کرد

لزوم همکاری هر چه بیشتر مردم در سرشماری نفوس و مسکن

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ماکو بر همکاری هر چه بیشتر مردم در سرشماری نفوس و مسکن تاکید کرد.

لزوم همکاری هر چه بیشتر مردم در سرشماری نفوس و مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، شاهین علیزاده صبح امروز در جمع مردم ماکو اظهار داشت: اجرای موفق سرشماری نفوس و مسکن سال 95 می‌تواند ما را به اهدافی که از اجرای این طرح در نظر داریم، برساند.

وی با بیان اینکه باید اطلاعات دقیق و درست در این سرشماری وارد شود، تصریح کرد: امسال شاهد ورود اطلاعات به صورت سنتی و مدرن هستیم که هم‌اکنون ورود اطلاعات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ماکو با بیان اینکه لازم است مردم در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند، اذعان داشت: همکاری هر چه بیشتر مردم در اجرای سرشماری نفوس و مسکن زمینه توفیق را در این خصوص دوچندان می‌کند.

این مسؤول با اشاره به اهمیت برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن و بیان این مطلب که سرشماری الکترونیکی 24 مهر ماه به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: لازم است تا مردم نیز نسبت به سرشماری الکترونیکی اقدام کنند.

علیزاده با بیان اینکه لازم است خانوار اطلاعات درخواستی را در سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد و نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کنند، اظهار داشت: در صورت ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری، نیاز به ثبت دستی توسط مامور سرشماری نیست.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ماکو با بیان اینکه در تلاش برای کاهش مدت زمان ثبت اطلاعات در سرشماری هستیم، اعلام کرد: این امر در سایه همکاری هر چه بیشتر مردم است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: لازم است تا مردم نیز کد رهگیری را به هنگام مراجعه مامور آمار، نگهداری کرده و کد رهگیری را به مامور آمار نشان دهند تا بار دیگر سرشماری از این افراد انجام نشود.

علیزاده با بیان اینکه ماموران آمارگیر نیز از 25 مهرماه اقدام به آمارگیری دستی خواهند کرد، اظهار داشت: این نوع آمارگیری نیز تا 25 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ماکو اعلام کرد: لازم است تا مردم نیز توجه جدی به ارائه اطلاعات و آمار درست داشته باشند تا در برنامه‌ریزی‌های آتی با مشکل مواجه نباشیم.

انتهای پیام/61001/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول