اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید مرکز محلات برگزار شد

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم استقبال از دانشجویان جدید مرکز محلات با حضور جمعی از مسئولان شهرستان محلات در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید مرکز محلات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مراسم استقبال از دانشجویان جدید‌الورود مرکز محلات با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز محلات حضور دانشجویان جدیدالورود را در این مرکز گرامی داشت و گفت: محیط دانشگاه مهد علم و دانش و تربیت است و دانشجویان سنگربانان علمی آینده کشور هستند.

حامد سروش افزود: دوره کنونی، دوره مقابله علمی کشورهای بزرگ با کشورهای در حال توسعه است و هر کشوری که بتواند در زمینه‌های علمی شتاب بیشتری بگیرد، در مناسبات جهانی قدرت بیشتری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: باید زمینه رشد علمی و تکنولوژیکی در دانشگاه‌های کشور فراهم شود تا دانشجویان بتوانند به مأموریت‌های بزرگ کشور در زمینه تولید علم جامه عمل بپوشانند.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز محلات دانشگاه پیام نور را بزرگ‌ترین دانشگاه خاورمیانه خواند و افزود: سطح علمی دانشگاه پیام نور بر خلاف سیاه نمایی‌هایی که بیشتر خواستگاه سیاسی دارد، بسیار بالا و مناسب است و آمار چشمگیر قبولی رشته‌های ارشد دانش آموختگان پیام نور کشور که بالغ بر 30 درصد قبول شدگان را شامل می‌شود، شاهد خوبی بر این مدعا است.

انتهای پیام/87006/ط20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول