اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس:

توسعه سواحل جنوبی کشور در گروی توجه به بخش حمل و نقل است

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس گفت: تحقق تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توسعه سواحل جنوبی کشور در گروی توجه به بخش حمل و نقل است.

توسعه سواحل جنوبی کشور در گروی توجه به بخش حمل و نقل است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی جوادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از تدابیر مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توسعه سواحل و جزایر جنوبی کشورمان، ایجاد امکان استقرار و رشد جمعیت در این مناطق است که بدون شک با توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی امکان‌پذیر است.
 
وی بیان کرد: اقتصاد پویا در هر کشوری مدیون رشد بخش حمل و نقل و نقش‌آفرینی مطلوب آن در عرصه‌های گوناگون است و توسعه علمی حوزه حمل و نقل در کشورمان کمک قابل توجهی به این نقش‌آفرینی خواهد داشت.
 
نائب رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس با اشاره به تأثیر رشد بخش حمل و نقل در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی نیز خاطرنشان کرد: حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل به اندازه‌ای وسیع و گسترده است که بار اصلی کار در این بخش بر دوش بخش خصوصی است و اشتغال‌آفرینی نیز در این زمینه بسیار بالا است و لذا به نظر می‌رسد بخش حمل و نقل در خدمت به اقتصاد مقاومتی است.
 
جوادی تحقق برنامه‌های علمی در زمینه رشد بهره‌وری در بخش حمل و نقل جاده‌ای را یادآور شد و افزود: اجرای طرح‌های نوین در این بخش موجب کاستن از تردد‌های زاید در شبکه حمل و نقل جاده‌ای شده و عملا شرایط را انتقال کم‌هزینه‌تر کالا در کشور فراهم ساخته است.
 
وی تصریح کرد: صنف حمل و نقل در کشورمان صنفی آبرومند، پرتلاش و صبور و در مسیر اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی است و هرگاه نیاز به نقش‌آفرینی گسترده این بخش در اقتصاد کشور وجود داشته، گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده است و بدون شک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی نیز بخش حمل و نقل آماده همکاری در زمینه اجرای برنامه‌های کلان در این حوزه است.
 
نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: با اجرای سیاست‌های جدید در زمینه ایجاد ارتباطات الکترونیک میان شرکت‌های حمل و نقل، گمرک، سازمان بنادر و اداره کل حمل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ... شاهد رشد خوبی در زمینه حمل و نقل در استان هستیم که امیدواریم با تلاش مسؤولان امر این روند تداوم یابد.
 
انتهای پیام/3264/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول