اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسؤولان

مراسم استقبال از افتخارآفرینان مسابقات جهانی پومسه برگزار شد

مراسم استقبال از افتخارآفرینان مسابقات جهانی پومسه در کشور پرو با حضور مسؤولان برگزار شد.

مراسم استقبال از افتخارآفرینان مسابقات جهانی پومسه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم استقبال از افتخار آفرینان تکواندوی استان زنجان در مسابقات جهانی پرو عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم که در محوطه مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، مسؤولان استانی و شهرستانی به همراه جمعی از معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیأت‌های ورزشی استان زنجان از سونا رزاقی، نگار ملامددخانی و ابوالفضل خدایی استقبال کردند.

در این مراسم همچنین خانواده‌های ورزشکاران و مردم ورزش دوست استان زنجان نیز حضور داشتند و با اهدای گل و شیرینی از افتخار آفرینان خود استقبال کردند.

گفتنی است، تکواندوکاران اعزامی زنجان به مسابقات تکواندوی قهرمانی جهانی در بخش پومسه با کسب مدال‌های رنگارنگ به استان زنجان بازگشتند.

در این مسابقات تیم‌ملی پومسه کشورمان در دو گروه مردان و زنان پس از کسب دو مدال طلا، سه نقره و 9 برنز و مقام هشتم در مسابقات پومسه قهرمانی 2016 جهان به ایران بازگشته است.

هدایت این تیم در گروه زنان برعهده «فاطمه اسدپور» به عنوان سرمربی و « نگار ملامددخانی» از استان زنجان به عنوان مربی بود و تیم گروه مردان نیز با سرمربیگری «محمدتقی حاتمی» و مربیگری «حمید نظری» در این دوره شرکت کرد.

در این دوره از مسابقات افتخار جدیدی برای ورش تکواندو زنجان کسب شد و برای نخستین بار از استان زنجان، ابوالفضل خدایی رئیس هیأت تکواندو استان زنجان به عنوان داور و به صورت رسمی از سوی کمیته برگزاری برای حضور در این دوره از مسابقات دعوت شده است.

خدایی از داوران بین‌المللی و شاخص فدراسیون و در حدود پنج سال است که به عنوان رئیس هیأت تکواندو استان زنجان انتخاب شده و سابقه داوری در مسابقات مختلف بین‌‌المللی را نیز دارد.

از استان زنجان در این مسابقات سونا رزاقی به عنوان بازیکن و نگار ملامددخانی به عنوان مربی تیم ملی در این دوره از مسابقات از استان زنجان حضور پیدا کردند.

شایان ذکر است، نگار ملامددخانی مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان(2008 ترکیه)، عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان(2009 مصر)، عضو تیم ملی اعزامی به المپیک دانشجویان جهان(2009 صربستان)، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا(2010 قزاقستان)، مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان (2010 ازبکستان)، مدال نقره مسابقات دانشجویان جهان(2010 اسپانیا) مدال نقره مسابقات المپیک دانشجویان جهان (2011 چین) و مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان(2012 کلمبیا) را کسب کرده است.

نگار ملامددخانی همچنین عنوان چهره برتر ورزش استان در سال 1389، عنوان بهترین ورزشکار استان در سال 1390 را کسب کرده و مربی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا(چین تایپه(2015)، مربی تیم اعزامی به مسابقات تورنمنت جهانی ترکیه (2016) و مربی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان، پرو (2016) بوده است.

سونا رزاقی نیز مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا (2010 قزاقستان)، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا (2016 فیلیپین)، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا (2016 فیلیپین) و مدال برنز تورنمنت جهانی(2016 ترکیه) را کسب کرده است.

انتهای پیام/2308/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول