اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:‌

دشمنی نظام سلطه با ملت ایران ادامه دارد/ بهره‌مندی از ظرفیت هیأت‌های مذهبی در یوم‌الله 13 آبان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت:‌ دشمنی نظام سلطه به رهبری آمریکا با ملت ایران ادامه دارد.

دشمنی نظام سلطه با ملت ایران ادامه دارد/ بهره‌مندی از ظرفیت هیأت‌های مذهبی در یوم‌الله 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان قم برگزار شد. با اشاره به جنایت‌های آمریکا گفت:‌ به نظر من دشمنی آمریکا با ملت ایران هنوز هم ادامه دارد،‌ شهادت 36 هزار دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس سند جنایت نظام سلطه به رهبری آمریکا است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد:‌ اکنون هم که رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ هشدار می‌دهند،‌ دشمنی نظام سلطه به رهبری آمریکا با ملت ایران ادامه دارد.

وی در خصوص روز 13 آبان تصریح کرد:‌ این روز،‌ یک روز ملی است و همه اقشار جامعه باید در مراسم بزرگداشت روز 13 آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است،‌ شرکت کنند،‌ در این راستا باید در سطح جامعه بصیرت افزایی صورت بگیرد و جلساتی را برای تبیین دشمنی آمریکا با ملت ایران برگزار کنیم.

حسینی با اشاره به ضرورت حضور مردم در مراسم روز 13 آبان اظهار کرد:‌ باید از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کنیم،‌ همچنین باید از ظرفیت هیئات عزاداری استفاده کنیم و آنها هم باید در مراسم روز 13 آبان شرکت کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که نمایشگاهی از جنایت‌های رژیم سلطه در شهر قم پیش از روز 13 آبان برگزار شود. اگر در خصوص جنایت‌های آمریکا برای مردم تحلیل و تبیین صورت بگیرد،‌ آنها دو چندان برای حضور در مراسم روز 13 آبان ترغیب می‌شوند.

وی افزود:‌ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم آماده همکاری با دستگاه های مختلف استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم روز 13 آبان است.

حسینی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی تصریح کرد:‌ نیروی انتظامی در برگزاری همه برنامه‌ها در سطح استان قم یار و مددکار ما بود و ما باید قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی استان قم برای برگزاری برنامه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/2258/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول