اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت 40 نفر از دانش‌آموزان

پارک «مولوی کُرد» سقز از زباله پاک‌سازی شد

به منظور حفظ محیط زیست، پارک «مولوی کُرد» سقز و اطراف آن به همت 40 نفر از دانش‌آموزان از زباله پاک‌سازی شد.

پارک «مولوی کُرد» سقز از زباله پاک‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، پارک مولوی کُرد سقز و اطراف آن ظهر امروز با هدف حفظ محیط زیست به همت 40 نفر از دانش‌آموزان دبستان سروه سقز از زباله پاک‌سازی شد.

مدیر دبستان سروه سقز در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت 40 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی دبستان غیر دولتی سروه، عملیات پاک‌سازی حاشیه پارک و داخل پارک مولوی کُرد با همکاری  شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز از زباله پاک‌سازی شد.

پری شریفی با بیان اینکه این عملیات در سه نقطه پارک اجرا شد، اظهار کرد: در این عملیات مقدار زیادی زباله توسط دانش‌آموزان جمع‌آوری که با همکاری شهرداری سقز از پارک خارج شد.

وی حفاظت از منابع آب و خاک و محیط زیست را وظیفه‌ای همگانی دانست و اظهار کرد: در این حرکت نمادین که به منظور نهادینه کردن مطالب درسی درباره محیط زیست اجرا شد، امروز این دانش‌آموزان با شعار زندگی سالم در زمین پاک اجرا شد، تلاشی بود تا دانش‌آموزان با اهمیت محیط زیست پاک و عدم تخلیه زباله در آن آشنا شوند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم که به مناسبت روز ملی کودک برگزار شد، از دانش‌آموزانی که در پاک‌سازی پارک حضور داشتند با اهدای کتاب از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/79021/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول