اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هماهنگی دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد زمینه‌ساز توسعه استان است

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم هماهنگی بین دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: هماهنگی دستگاه‌ها منجر به توسعه استان می‌شود.

هماهنگی دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد زمینه‌ساز توسعه استان است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و بررسی موانع و مشکلات موجود بر لزوم تعامل میان دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: برای کمک به توسعه استان و رفع مشکلات نباید جزیره‌ای فکر و یا عمل شود.

وی با بیان اینکه دنبال مچ‌گیری از دستگاه‌های اجرایی نیستیم، افزود: تعامل و مشارکت مستمر ادارات استان موجب پیشبرد بهتر امور و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار در ادامه خواستار هماهنگی بین‌دستگاهی توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و نهادهای عمرانی و همچنین شتاب‌بخشی در صدور مجوزها و استعلام‌ها برای اجرای پروژه‌ها شد.

وی هدف از برگزاری نشست هماهنگی بین دستگاه‌ها را زیر سوال رفتن دستگاه‌ها و خدمات و تلاش آنها ندانست و گفت: هدف تشکیل این نشست رسیدن به نقطه مشترک و همچنین تبادل نظر برای انجام بهتر امور و کمک به توسعه استان است.

نیک‌اقبالی اضافه کرد: در این نشست راهکارهای قانونی برای پیشرفت امور و اجرای طرح‌ها ارائه می‌شود و یک چارچوب کلی در راستای برنامه‌ریزی به منظور رفع موانع و مشکلات است.

این مسؤول بیان کرد: گاهی اوقات لازم است برخی طرح‌ها با همکاری چند اداره اجرا شود و در مقابل هر اداره نیز معذورات خاص خود را دارد که این موضوع با همکاری و تعامل قابل رفع است.

وی بیان کرد: ادارات خدمت‌رسانی که برای ارائه خدمات به مردم اقدام به حفاری و تخریب می کنند باید آن را به حالت اولیه برگردانند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حاشیه‌نشینی در استان به صورت بی‌رویه در حال گسترش است و باید با اصلاح قانون و تعامل درون استانی برای رفع آن اقدام شود.

نیک اقبالی عنوان کرد: دستگاه قضایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با برگزاری یک نشست مشترک راهکارهای لازم برای رفع این معضل را پیدا کرده و چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون ماده 99 روستاها در استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح قانون در زمینه تعریف محدوده‌های شهری و روستایی و الحاق روستاها به شهر انجام شود.

نیک‌اقبالی بر لزوم توجه به محیط زیست در طرح‌های عمرانی تأکید کرد و افزود: هیچ طرح عمرانی نباید بدون پیوست زیست محیطی و منابع طبیعی در استان اجرا شود.

انتهای پیام/82024/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول