اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه صفر انجام می‌گیرد

ثبت‌نام طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌نام حامیان طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های مشخص شده کمیته امداد در سراسر استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

ثبت‌نام طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و فراهم آوردن زمینه کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون کارهای خوبی در زمینه کمک به ایتام و نیازمندان انجام گرفته است، افزود: اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه این طرح برای دستگیری و کمک به نیازمندان در تمام هیأت‌ها، حسینیه‌ها و مساجد استان اجرا می‌شود، گفت: طرح اکرام ایتام به منظور جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع آن میان نیازمندان در استان برگزار می‌شود.

محبی با اشاره به ادامه داشتن این طرح تا پایان ماه صفر، یادآور شد: طرح اکرام ایتام از دیگر اقدامات مهم برای کمک به نیازمندان است.

محبی تصریح کرد: در طرح اکرام ایتام افرادی که توانایی کفالت ایتام را دارند ثبت‌نام و افرادی را تحت کفالت خود قرار داده و حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد تعداد ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان را 3 هزار و 140 نفر عنوان کرد و بیان داشت: این افراد نیازمند حمایت و دستگیری خیرین و افراد توانمند در این حوزه هستند.

وی، مساجد، حسینیه‌ها، تریبون نماز جمعه و رسانه‌ها را ظرفیت‌های مهمی برای تبلیغ و فرهنگ‌سازی در این حوزه دانست و افزود: این ظرفیت‌ها می‌توانند در فراهم آوردن زمینه حضور خیرین در حوزه کمک به ایتام موثر باشند.

محبی با اشاره به وجود تعداد زیادی از ایتام در مدارس، گفت: حدود 9 هزار دانش‌آموز بی بضاعت در مدارس استان در حال تحصیل هستند که به منظور مشکلات مادی و معنوی زیاد نیازمند توجه و حمایت مردم، مسؤولان و خیرین هستند.

محبی با عنوان اینکه ثبت‌نام از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام تا پایان ماه صفر ادامه داد، یادآور شد: افراد علاقه‌مند می‌توانند به پایگاه‌های مشخص شده کمیته امداد در سراسر استان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر، گفت: سال گذشته 200 میلیون تومان از محل نذورات مردمی در سراسر استان جمع‌آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این نذورات در قالب کمک نقدی، کالایی و غذا بودند که توسط هیات‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها جمع‌آوری و به پایگاه‌های کمیته امداد استان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/82028/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول