اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول مرکز فرهنگی و هنری شهر فرادنبه خبر داد

برگزاری همایش ناجیان آب در چهارمحال و بختیاری

مسؤول مرکز فرهنگی و هنری شهر فرادنبه از برگزاری همایش ناجیان آب در این استان خبر داد.

برگزاری همایش ناجیان آب در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، لیلا ربیعی امروز در همایش ناجیان آب اظهار کرد: این همایش در راستای آموزش و آگا‌ه‌سازی در مورد روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب اجرا شد.

مسؤول مرکز فرهنگی و هنری شهر فرادنبه عنوان کرد: فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع آب در این همایش انجام شد.

وی بیان داشت: اجرای انیمیشن در مورد صرفه‌جویی در مصرف آب، یکی از بخش‌های مهم آموزشی در این همایش بود که کودکان و نوجوانان را به سوی صرفه‌جویی در مصرف این ماده حیاتی تشویق و ترغیب کرد.

ربیعی با اشاره به اینکه اصلاح الگوی مصرف از اهمیت فراوانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: لازم است کودک با نحوه مصرف صحیح و به اندازه آب، آشنا شود تا در آینده کمتر با مشکلات مربوط به کمبود آب مواجه باشیم.

مسؤول مرکز فرهنگی و هنری شهر فرادنبه اضافه کرد: در این برنامه کارشناس منابع طبیعی در مورد منابع آبی، مشکلات ناشی از کمبود آب و چگونگی بهره‌مندی از این نعمت الهی اطلاعات مفید و ارزنده‌ای را به اعضای این مرکز ارائه داد که امید است در آموزش کودکان در مورد مصرف صحیح آب نقش اثرگذاری داشته باشد.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف در این همایش اشاره و ادامه داد: پیشنهاد ارائه ایده از سوی اعضای این مرکز و انتخاب ایده‌های برتر و همچنین برگزاری مسابقه در خصوص موضوع همایش از بخش‌های اصلی این برنامه است.

به گزارش فارس برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع مصرف صحیح آب از بخش‌های جنبی این برنامه بود که به 15 نفر از برگزیدگان در این ایستگاه نقاشی جوایزی اهدا شد و نمایشگاهی از آثار این ایستگاه نقاشی دایر و از آن توسط اعضا بازدید شد.

انتهای پیام/3339/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول