اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس مطرح کرد

بی‌کیفیت بودن مصالح به‌کار رفته در ساختمان‌های تحویلی به افراد بی‌بضاعت و کم‌درآمد

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت از سوی بنیاد مسکن بر کیفیت مصالح به‌کار رفته در ساختمان‌های تحویلی به افراد بی‌بضاعت و کم‌در‌آمد شد.

بی‌کیفیت بودن مصالح به‌کار رفته در ساختمان‌های تحویلی به افراد بی‌بضاعت و کم‌درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، سید حمزه امینی عصر امروز در بازدید از ساختمان‌های تحویلی به افراد بی‌بضاعت و کم‌در‌آمد در هشترود خواستار نظارت از سوی بنیاد مسکن و پیمانکار بر کیفیت مصالح به‌کار رفته در آنها شد.

وی افزود: متاسفانه هیچ گونه نظارتی در موقع ساخت این ساختمان‌ها از نظر مصالح به کار رفته نشده و این ساختمان‌ها بی‌کیفیت بوده و ساکنان آنها را معذب کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: بنیاد مسکن و کمیته امداد باید از اول ساخت، نظارت بر این ساختمان‌ها را می‌داشتند اما متاسفانه پیمانکار خودسرانه و به فکر خود از مصالح بی‌کیفیت استفاده کرده است.

امینی گفت: چرا باید به افراد بی‌بضاعت و کم‌درآمد این قدر ظلم شود مگر آنها برای این ساختمان‌ها پول نمی‌دهند.

وی گفت: هر دو نهاد بنیاد مسکن و کمیته امداد باید پاسخگو باشند و نباید این واحدها را همین جور بی‌کیفیت تحویل دهند و از پیمانکار تحویل نگیرند.

ساختمان‌های مسکن مهر اقشار کم‌در‌آمد در 13 واحد با 300 میلیون ریال وام و 200 میلیون ریال کمک بلاعوض کمیته امداد ساخته شده و تحویل متقاضیان شده است.

انتهای پیام/60015/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول