اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کلیبر در مجلس تاکید کرد

معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس خواستار معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم شد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی با پول‌های صندوق ذخیره فرهنگیان بر خلاف اصول فعالیت‌های اقتصادی بوده است.

معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم

قلی‌ الله‌قلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به فساد 8 هزار میلیارد تومانی صندوق فرهنگیان اظهار کرد: اخیرا در زمینه اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان خبر حاکی از دستگیری مدیرعامل این صندوق بوده است.

وی با بیان اینکه قبلا در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان مشکلاتی وجود داشت، افزود: مجلس نیز برای بررسی این مشکل طرح تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و استیضاح وزیر آموزش و پرورش را مطرح کرد که از این رو شکایتی نیز از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان انجام گرفته و پرونده به قوه قضائیه فرستاده شده است.

نماینده مردم کلیبر در مجلس با اشاره به اینکه مسوولیت صندوق ذخیره فرهنگیان بر عهده وزارت آموزش و پرورش است، گفت: طبق قانون مصوب شده حق و حقوق قانونی و شخصی این صندوق برای  افرادی است که در اینجا سهامدار بوده و پول خود را ذخیره کرده‌اند.

وی افزود: بنده به عنوان فردی که سال‌ها در آموزش و پرورش بوده‌ام، اطلاع از این موضوع دارم که فعالیت‌های اقتصادی با پول‌های صندوق ذخیره فرهنگیان بر خلاف اصول فعالیت‌های اقتصادی بوده است.

الله‌قلیزاده تصریح کرد: صاحبان این سهام سالیان سال است که پول و سرمایه خود را در این صندوق ذخیره کرده‌اند تا هم فعالیتی در زمینه چرخه اقتصادی جامعه داشته باشند و هم در کنار این فعالیت‌ها صاحبان سود سال به سال سودی دریافت کنند و این اتفاق نه تنها تا به امروز اتفاق نیفتاده بلکه منجر به ایجاد یکسری مشکلات و تخلفات شده که در حال بررسی بوده نتایج به صورت جمع‌بندی شده در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کلیبر و هوراند خواستار معرفی متخلفان این صندوق به افکار عمومی شد.

انتهای پیام/60002/و20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول