اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک:

نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی سردیس شهدا و مفاخر شهر اراک برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک از برگزاری نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی سردیس شهدا و مفاخر شهر اراک در این شهر خبر داد.

نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی سردیس شهدا و مفاخر شهر اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فاطمه عسگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین سمپوزیوم مجسمه‌‌سازی سردیس شهدا و مفاخر شهر اراک از دهم آبان ماه به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این سمپوزیوم با هدف ایجاد زمینه مشارکت فعال هنرمندان مجسمه‌ساز به منظور تجلیل از مقام والای شهدا، عالمان، مفاخر فرهنگی و علمی شهر اراک برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک استفاده از ظرفیت موجود مجسمه‌سازی کشور در خلق آثار هنری و توسعه آن در محیط شهری را از دیگر اهداف برگزاری این سمپوزیوم اعلام کرد و گفت: پس از فراخوان این سمپوزیوم در مرداد ماه ارسال آثار به دبیرخانه صورت گرفت که بعد از بررسی‌های انجام شده 10 نفر هنرمند انتخاب شدند.

عسگری خاطر نشان کرد: در این سمپوزیوم سردیس شهدا و مفاخر شهر اراک که شامل یوسف خان گرجی حاکم و بنیانگذار شهر اراک، استاد عباس سحاب پدر علم جغرافیا و کارتوگرافی ایران، دکتر عبدالکریم قریب پدر علم زمین شناسی ایران و مؤسس دانشگاه اراک، شهید رحیم آنجفی سردار و شهید شاخص سپاه، کربلایی کاظم ساروقی حافظ قرآن، آقا ضیاءالدین عراقی مجتهد و عالم شیعی، شهید عزیزالله کاظمی کرهرودی سردار و شهید شاخص ارتش، شهید کاوه نبیری سردار و شهید شاخص سپاه، شهید سید احمد حسینی سردار و شهید شاخص سپاه و شهید محمد صادق بابایی سردار و شهید شاخص جهاد کشاورزی ساخته می‌شود.

 انتهای پیا87004/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول