اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم کنترل ناهنجاری‌ها در جامعه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: من به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری خواهان کنترل ناهنجاری‌ها هستم و شدیداً با ابتذال مخالفم.

لزوم کنترل ناهنجاری‌ها در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خوشبختانه در چندین زمینه در این استان هیچ کوتاهی صورت نگرفت و سعی شد با همه امکانات به آن پرداخته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از این زمینه‌ها مسائل فرهنگی هستند گفت: اعتبارات خوب و قابل‌توجهی در امور فرهنگی چون ساخت مساجد، فرهنگ‌سرا، مصلی، مسائل فرهنگی نهادها و ارگان‌های دیگری چون سپاه و ... در این استان هزینه شد.

این مسؤول با بیان اینکه من به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری خواهان کنترل ناهنجاری‌ها هستم و شدیداً با ابتذال مخالفم خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مراقب باشند تا مسائل خارج از عرف و مغایر با دین و اجتماع هنجارشکنی در جامعه به وجود نیاید.

سلیمانی دشتکی افزود: لازم است تلاش کنیم تا از افراط و تفریط دوری کنیم خواه در مسائل پیشگیری باشد، خواه در مسائل فرهنگی و یا دیگر موضوعات جامعه، به عنوان نمونه می‌توان به مسئله موسیقی اشاره نمود، در واقع هیچ کس با اصل موسیقی مخالف نیست بلکه مخالفت‌ها با حاشیه‌های بعضاً نابهنجار آن است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در برخی از زمینه‌ها از امکانات عمومی و ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی استفاده شد تصریح کرد: برای نمونه می‌توان به برگزاری کنگره 2 هزار و 400 شهید این استان اشاره کرد که با همکاری و مشارکت نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است تلاش کنیم تا با مدیریت درست از امکانات موجود بهره ببریم و هر جایی که نیاز بود حتماً از اعتبارات استانی کمک خواهد شد.

انتهای پیام/3339/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول