اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قرچک خبر داد

استقبال چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان قرچک از هفدهمین پرسش مهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: هفدهمین پرسش مهر رئیس جمهور با استقبال چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان قرچک روبه‌رو شد.

استقبال چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان قرچک از هفدهمین پرسش مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مهدی نیکبخت اظهار داشت: هفدهمین پرسش مهر رئیس جمهور با هدف ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسش‌گری، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری برگزار می‌شود.

وی گفت: عنوان هفدهمین پرسش رئیس جمهور «خشونت از کجا نشأ ت گرفته است؟ چگونه عده‌ای خشونت را می‌آموزند، در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه کشور و جامعه‌ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم؟ و چگونه می‌توانیم جوامع منطقه‌مان و جهان را از خشونت برهانیم؟» است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تشکیل کمیته برگزاری پرسش مهر رئیس جمهور و جلسات مستمر و منظم فعالیت‌های خود را در این زمینه ادامه می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم و کلیه معلمان دوره‌های تحصیلی شامل (معلمان، آموزگاران، مدیران، معاونان، مربیان، مشاوران تربیتی و ...) و اولیای دانش‌آموزان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

نیکبخت بیان داشت: عنوان رشته‌های این فراخوان شامل فرهنگی اعم از ادبی (سخنوری ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه)، شعر، داستان کوتاه، رسانه و فضای مجازی (وب نوشت)، هنری شامل هنرهای دستی و تجسمی، گرافیک (تصویر سازی)، پوستر، عکاسی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (فیلم کوتاه مستند، داستان، پویا نمایی و نمایشنامه نویسی است.

وی گفت: کلیه دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم و معلمان از سطح مدرسه تا سطح کشور و سایر مخاطبان تا سطح استان شرکت می‌کنند.

نیکبخت افزود: فرهنگیان عزیز نمایشنامه‌های خود را هر نمایش در سه نسخه تایپ و متن در قالب word بر روی لوح فشرده درج و برای هر اثر کاربرگ ویژه درج مشخصات الصاق و حکم کارگزینی به علاوه یک قطعه عکس نیز ضمیمه شود، علاوه بر چاپ بر روی کاغذ a4 در سه نسخه فایل word و pdf تایپ، ذخیره و ارسال کنند.

این مقام مسئول در خاتمه یادآور شد: کلیه دانش‌آموزان و معلمان عزیز می‌توانند آثار خود را به‌همراه شناسنامه اثر ممهور به مهر آموزشگاه تا پایان آبان ماه به کمیته برگزاری پرسش مهر رئیس جمهور شهرستان قرچک ارسال کنند.

انتهای پیام/2462/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول