اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد چالوس خبر داد

توزیع 600 واحد واکسن آنفلوانزا بین مددجویان چالوس

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس از توزیع 600 واحد واکسن آنفلوانزا بین مددجویان این شهرستان خبر داد.

توزیع 600 واحد واکسن آنفلوانزا بین مددجویان چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس علی‌اصغر ابراهیمی امشب در جمع خبرنگاران از توزیع 600 واحد واکسن بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد و گفت: طرح واکسیناسیون مددجویان تحت پوشش این نهاد با همکاری مرکز بهداشت و درمان چالوس اجرا شد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و مرکز بهداشت و درمان شهرستان چالوس اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد تعداد 600 واحد واکسن توسط کمیته امداد امام(ره) خریداری شده و با معرفی به‌مرکز بهداشت تزریق مددجویان صورت پذیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس با اشاره به جامعه هدف اجرای طرح واکسیناسیون خاطر‌نشان کرد: در این طرح جامعه هدف ما سالمندان، افراد در معرض خطر، بیماران زمین‌گیر و حاد، بیماران خاص و بیماران ریوی مزمن هستند.

وی افزود: با توجه به‌نزدیک شدن فصل سرما و در پیش بودن شیوع بیماری آنفلوانزا و احتمال وقوع اپیدمی فصلی بر اساس تجربیات سال گذشته ضرورت داشت که در این خصوص اقدامی مناسب را به‌اجرا در بیاوریم که خوشبختانه این مهم به زودی محقق می‌شود.

ابراهیمی مجموع مددجویان نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس را 4 هزار و 412 نفر برشمرد و یادآور شد: این افراد در قالب 2 هزار و 625 خانوار هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعداد بیمه شدگان درمانی این نهاد به یک‌هزار و 240 نفر می‌رسد، گفت: تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی زن سرپرست خانوار 418 نفر، تعداد مراکز طرف قرارداد نیز به 22 مرکز رسید.

انتهای پیام/86028/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول