اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قروه عنوان کرد

عضویت 2300 قروه‌ای در کتابخانه عمومی قروه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قروه گفت: کتابخانه‌های عمومی قروه در حال حاضر دارای 22 هزار عنوان کتاب و 2 هزار و 300 نفر عضو فعال است.

عضویت 2300 قروه‌ای در کتابخانه عمومی قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جواد عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: روز گذشته فردی به نام کرمعلی مهرداد به کتابخانه عمومی شهید مدرس به منظور عضویت مراجعه کرد .کتابدار کتابخانه عمومی پس از مراجعه و در مقابل پرسش کتابدار در رابطه با عضویت در کتابخانه‌ها بیان می‌کند که در سال 68 عضو کتابخانه عمومی شماره یک قروه بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قروه ادامه داد: این شخص از بازاریان شهر قروه است که پس از 27 سال دوباره به کتابخانه‌های عمومی مراجعه کرده تا بتواند از خدمات این نهاد فرهنگی بهره‌مند شود.

عباسی افزود: این امر بسیار مهم و نشان دهنده ارتباط عمیق کتاب و مطالعه با زندگی انسان است و امیدوارم در آینده شاهد خیزش عظیم اقشار مختلف مردم به سمت کتابخانه‌های عمومی باشیم.

وی با اشاره به نقش مهم کتابخانه‌های عمومی در ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه، بیان کرد: کتاب و کتابخوانی از نیازهای ضروری جامعه است که جایگاه آن به ویژه در کشورهای توسعه یافته مشخص و مورد توجه است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قروه تصریح کرد: متاسفانه کتابخوانی در جامعه ما به دلایل مختلف و متعددی مغفول مانده است که باید در پرتو اجرای برنامه‌های مختلف، توجه عمومی را به این مقوله مهم جلب کنیم.

عباسی گفت: کتابخانه عمومی شهید مدرس قروه که در سال 1349 تاسیس شده است در حال حاضر دارای 22 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف و 2 هزار 300 عضو فعال است.

وی اضافه کرد: شهرستان قروه در حال حاضر دارای 5 کتابخانه عمومی نهادی و یک کتابخانه عمومی مشارکتی با 3 هزار و 500 عضو فعال است.

انتهای پیام/79002/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول