اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات:

قرارداد کرسنت خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرد

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرارداد کرسنت خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرد.

قرارداد کرسنت خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد سلیمانی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه بجنورد در سالن دانشگاه هنر اظهار کرد: خسارات‌های ناشی از قراردادهای کرسنت به کشور 50 میلیارد دلار بوده که بسیار قابل‌توجه و مهم است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این قراردادها در کشور در حالی روی داد که ظرفیت‌های فراوانی به لحاظ استعدادها و توان نیروها وجود دارد.

وی بیان داشت: جوانان کشور با عزم و اراده خود قادر به انجام کارها در بسیاری از حوزه‌های کشور بوده و نیازی به خارج ندارند.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: متاسفانه با قرارداد کرسنت شاهد بروز خسارت‌های زیادی به کشور بوده و آثار آن را اکنون شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: به‌طور قطع واگذاری این‌گونه طرح‌های نفتی در قالب قرارداد به کشورهای بیگانه باعث آسیب رساندن به نخبگان کشور که از توانمندی‌های بالایی برخوردار بوده، می‌شود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورمان استعدادها، ذخایر و سرمایه‌های زیادی داشته که باید توسط جوانان و متخصصان کشور به خدمت گرفته شود.

وی گفت: ملت ما ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های گوناگون توانمندی داشته و شعار ما می‌توانیم را محقق ساخته‌اند.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: باید در راستای آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی حرکت کرده و خودمان را باور داشته باشیم و از توان داخل استفاده کنیم.

وی خسارات ناشی از قراردادهای کرسنت به کشور را حدود 50 میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: با اختصاص تنها یک درصد از اعتبار می‌توان برای جوانان کارهای زیادی انجام داد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم جلوگیری از خام فروشی مواد نفتی کشور در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: دولت برای جلوگیری از خام فروشی مواد نفتی می بایست پالایشگاه‌های بنزین احداث کند تا ارزش‌افزوده ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از صادرات خام کالاها می‌تواند اشتغال و ارزش‌افزوده ایجاد کند و نباید در این زمینه غفلت شود.

انتهای پیام/63002/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول