اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

مسئول تیپ امام باقر(ع) سوریه در گفت‌وگو با فارس خبر داد

دروغ‌پراکنی تروریست‌ها درباره شهادت فرمانده بلندپایه تیپ امام باقر(ع) در حلب

مسئول رسانه‌ای تیپ امام باقر (ع) با رد اخبار حاکی از شهادت سرتیپ علیا از فرماندهان عالی رتبه عملیات حلب حال وی را خوب توصیف کرد و در عین حال ترکیه را از ورود به نبرد الباب برحذر داشت.

دروغ‌پراکنی تروریست‌ها درباره شهادت فرمانده بلندپایه تیپ امام باقر(ع) در حلب

«محمد هنداوی»، مسئول هماهنگی رسانه‌ای تیپ امام محمد باقر (ع) از نیروهای مقاومت مردمی پشتیبان ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این کشور اخبار حاکی از شهادت یکی از فرماندهان بلندپایه این تیپ در منطقه حلب جدید را بی پایه و اساس خواند.

وی حال عمومی سرتیپ علیا را خوب توصیف کرد و افزود: عمر الحسن نماینده پارلمان و یکی از فرماندهان تیپ امام باقر (ع) از سرتیپ علیا که در درگیری‌های  اخیر حلب زخمی شده بود در بیمارستان عیادت کرد تا به شایعه پراکنی تروریست‌ها درباره شهادت وی پایان بدهد.

هنداوی گفت: در این دیدار سرتیپ علیا وعده داده که خیلی زود به صحنه نبرد در کنار همرزمان خود در ارتش سوریه و متحدانش برای مبارزه با تروریست های تکفیری بازخواهد گشت.

مسئول هماهنگی رسانه ای تیپ امام باقر (ع) به نقل از عمر الحسن فرمانده این واحد نظامی در جریان ملاقات با سرتیپ علیا تاکید کرد: پیروزی با ما و نه با دشمنان ما همپیمان است و طی روزهای آتی ارتش سوریه و متحدانش طبق نقشه ای محکم و آماده اجرا تروریست‌ها را نابود می‌سازند.

سرتیپ الحسن تاکید کرد: نبرد الباب در حلب به ارتش سوریه و متحدانش اختصاص دارد و به نفع ترکیه نیست که با آنها در الباب درگیر شود چون اول و آخر شکست خواهند خورد و سوریه باتلاقی خواهد شد که هر مداخله گر اجنبی در آن غرق می شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول