اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

واژگونی مرگبار پژو 405 در شهرستان پردیس

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: راننده 40 ساله یک دستگاه پژو 405 به دلیل صدمات شدیدی که بر اثر واژگونی سواری به وجود آمد و با وجود حضور به موقع اورژانس و دیگر دستگاه‌های امدادی، در محل سانحه فوت کرد.

واژگونی مرگبار پژو 405 در شهرستان پردیس

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص وقوع تصادف مرگبار در حوزه شهرستان پردیس، اظهار داشت: ساعت 10 صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 که در حال تردد از مسیر دماوند به سمت تهران بود، در ابتدای آزادراه تهران_پردیس واژگون شد.

وی افزود: این خودرو پس از ورود به آزادراه و با توجه به سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه که ناشی از لغزنده بودن سطح جاده بود، دچار سانحه شد.

محبی ادامه داد: این سواری سرنشین دیگری نداشت، اما راننده 40 ساله به دلیل صدمات شدیدی که بر اثر واژگونی خودرو به وجود آمد و با وجود حضور به موقع اورژانس و سایر نیروهای امدادی، در محل سانحه فوت کرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اعلام اینکه با بارش‌های اخیر، جاده‌های شرق استان تهران لغزنده است، اظهار کرد: همچنان در محورها شاهد بارش باران هستیم و این موجب لغزندگی بی‌نهایت شدید جاده‌ها شده است.

وی اضافه کرد: رانندگان در این مواقع باید با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و‌ شتاب رانندگی کنند.

محبی تصریح کرد: رانندگان در چنین شرایطی باید سرعت خود را به گونه‌ای با لغزندگی جاده هماهنگ کنند تا در مسیر حادثه‌ای رخ ندهد و شاهد این سوانح مرگبار نباشیم.

انتهای ‌پیام/67016/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول