اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسد‌آباد:

نکوداشت «سیدالرضا ابوالقاسمی» در اسدآباد برگزار می‌شود

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسد‌آباد از برگزاری مراسم نکوداشت «سیدالرضا ابوالقاسمی» در این شهرستان خبر داد.

نکوداشت «سیدالرضا ابوالقاسمی» در اسدآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، رضا قاسمی اظهار کرد: همایش مفاخر اسدآبادی با عنوان نکوداشت «استاد سیدالرضا ابوالقاسمی» برای نخستین‌بار در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسد‌آباد تصریح کرد: استاد ابوالقاسمی با 73 سال سن، ادیب، شاعر، نویسنده و یکی از محققان و پژوهشگران اسدآبادی است که در مدارس و دانشگاه‌ها در حال تدریس است.

وی با اشاره به اینکه استاد ابوالقاسمی از نوادگان سیدجمال‌الدین اسدآبادی است، افزود: ابوالقاسمی تاکنون کتاب‌های بسیاری تألیف کرده که کتاب «آدراپانا در گذر زمان» یکی از معروف‌ترین کتاب‌های این محقق و پژوهشگر در رابطه با تاریخ و فرهنگ شهرستان اسدآباد محسوب می‌شود.

قاسمی اضافه کرد: کتاب‌های «هویت تاریخی سید جمال‌الدین‌ اسدآبادی»، «واژه‌ها و کلمات اسدآبادی» و «غم‌نامه دل» از دیگر آثار این استاد فرهیخته اسدآبادی است.

وی از برگزاری کنگره سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 18 اسفندماه امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر منتظر تشکیل کارگروه استانی سیدجمال‌الدین اسدآبادی هستیم تا میزان اعتبار درنظر گرفته شده برای این کنگره اعلام شود.

انتهای پیام/89003/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول