اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر اعلام کرد

آمادگی نوشهر برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی شهرداران

شهردار نوشهر گفت: آمادگی برگزاری کنفرانس بین‌المللی شهرداران شهرهای ساحلی کشور در نوشهر را داریم.

آمادگی نوشهر برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی شهرداران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، فرهاد بنی‌شیخ‌الاسلامی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ورزش «داژبال» یک پروژه بسیار بزرگ و خوب و مفرحی است، اظهار کرد: می‌توان در رشته «داژبال» در سطح بین‌المللی هم موفق بود.

وی افزود: سرمنشأ این ورزش از مازندران است و تلاش داریم تا این ورزش را در مازندران و به صورت پایلوت در نوشهر زنده کنیم و به دنبال کسب مجوز از نهادهای ذیصلاح هستیم.

شهردار نوشهر تصریح کرد: در شهرستان نوشهر آمادگی داریم کنفرانس بین‌المللی شهرداران شهرهای ساحلی را با رویکرد سرمایه‌گذاری در راستای توسعه گردشگری ساحلی با حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار کنیم.

این مسؤول ادامه داد: یکی از وظایف شهرداری‌ها این است تا بتواند ظرفیت‌های شهر را در سطح کشور و بین‌المللی معرفی کند تا ورود گردشگران خارجی به منطقه و شهر ما افزایش یابد که این امر موجب رونق اقتصادی نیز می‌شود.

شیخ‌الاسلامی بیان کرد: نوشهر شهر فرودگاهی و بندری با ظرفیت‌های گردشگری است و دارای مواهب خدادادی بی‌شماری است و باید از این موقعیت نهایت بهره را برد.

وی افزود: فدراسیون «داژبال» مکاتبات بعدی را با شهرداری و شورای شهر نوشهر انجام می‌دهند و پس از تصویب قانونی در شورا به سمت اجرایی کردن آن می‌رویم.

شهردار نوشهر تصریح کرد: توسعه ورزش «داژبال» و گردشگری ورزشی در نوشهر می‌تواند فضل جدیدی را در رونق اقتصادی منطقه در همه زمینه‌ها ایجاد کند و نشاط و شادابی مضاعفی را به وجود بیاورد.

شیخ‌الاسلامی گفت: آمادگی برگزاری کنفرانس بین‌المللی شهرداران شهرهای ساحلی کشور در نوشهر را داریم.

انتهای پیام/86019/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول