اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

همکاری با مؤسسه جهاد نصر برای اجرای طرح‌های پرورش آبزیان در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: از همکاری و سرمایه‌گذاری مؤسسه جهاد نصر برای پرورش آبزیان در استان بوشهر استقبال کرده و از این طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

همکاری با مؤسسه جهاد نصر برای اجرای طرح‌های پرورش آبزیان در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه پرورش ماهی در قفس و میگوی پرورشی از استان‌های با  ظرفیت بالاست که فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه پرورش ماهی در قفس و میگو است.

وی بیان کرد: متناسب با تغییرات دنیا، کار پرورش میگو را در کشور تغییر ندادیم و به روش سنتی این کار انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی موسسه جهاد نصر برای اجرای طرح‌های آبزی پروری در استان بوشهر بیان داشت: از همکاری و سرمایه‌گذاری موسسه جهاد نصر برای پرورش آبزیان در استان بوشهر استقبال کرده و از این طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

سالاری  اضافه کرد: باید در سرمایه‌گذاری حوزه‌های مختلف به ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان توجه کنیم و در بخش کشاورزی هم استان بوشهر ظرفیت‌های خوبی در حوزه پرورش آبزیان و نخیلات دارد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: در سطح کشور استفاده مطلوبی از پرورش ماهی در قفس نشده و اگر از این ظرفیت استفاده خوبی شود یک خدمت بزرگ به کشور است که موسسه جهاد نصر اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام دارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه پرورش ماهی در قفس در سطح استان بوشهر گفت: باید فعالیت‌های صورت گرفته در بخش آبزیان و پرورش ماهی در قفس را به سمت تجاری شدن ببریم و اراضی مستعد استان برای اجرای طرح‌های شاورزی توسط موسسه جهاد نصر بررسی شوند.

سالاری گفت: استان بوشهر برای واگذاری اسکله به موسسه جهاد نصر به منظور اجرای طرح‌های آبزی‌پروری به ویژه پرورش ماهی در قفس آماده است و در زمینه پرورش میگو هم باید از روش سنتی فاصله گرفته و به سمت روش‌های نو برویم.

استاندار بوشهر با اشاره به موضوع برقی کردن چاه‌های کشاورزی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای برقی کردن چاه‌های کشاورزی باید نواحی مختلف استان را اولویت بندی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول کشاورزی شهرستان دشتستان که در حال پیگیری است در راستای اقتصاد مقاومتی تنظیم شده و دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2255/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول