اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و شهرسازی اردبیل:

908 واحد مسکن مهر در اردبیل فاقد متقاضی است

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 908 واحد مسکن مهر در استان اردبیل فاقد متقاضی است که به دنبال راهکاری برای فروش این واحدها هستیم.

908 واحد مسکن مهر در اردبیل فاقد متقاضی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری عصر امروز در جلسه ستاد مسکن استان اردبیل که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کل سهمیه مسکن مهر استان اردبیل بیش از 41 هزار واحد بوده که از این تعداد بیش از 39 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 700 واحد در قالب مسکن مهر 99 ساله و 455 واحد خودمالکین در مرحله تکمیل است، تصریح کرد: ‌در مجموع 908 واحد مسکن مهر در این استان فاقد متقاضی است و در کل یک‌هزار و 242 واحد مسکن مهر مراحل پایانی تکمیل و بهره‌برداری را سپری می‌کند.

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل به آماده‌سازی مساکن مهر به ویژه محوطه‌سازی و آسفالت‌ریزی این مجتمع‌ها در خلخال، مشگین‌شهر، نمین، نیر و اردبیل اشاره کرد و گفت: ما در دو شهرک شام‌اسبی و پیله‌سحران اردبیل منابع مورد نیاز و قیر رایگان را به شهرداری تحویل دادیم تا بحث آسفالت‌ریزی را انجام دهد اما با گذشت چندین ماه و سپری شدن فصل کاری هنوز این کار را انجام نداده و ما مجبور هستیم باز هم برای زیرسازی در فصل کاری سال آینده منابعی را در نظر بگیریم.

حیدری با بیان اینکه از 9 باب مسجد احداثی در مساکن مهر هشت باب تکمیل شده و یک باب نیز در حال اجراست، افزود: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم زیرساخت‌های مورد نیاز را اعم از مسجد، کلانتری و مراکز بهداشتی در مجتمع‌های مسکونی مهر را فراهم کنیم.

وی از ساخت هفت باب مدرسه در مساکن مهر استان خبر داد و بیان کرد: چهار باب از این مدارس تکمیل و افتتاح شده و سه باب نیز در مرحله اجراست.

حیدری نیاز ضروری احداث مدرسه را در شهرک پیله‌سحران با استقرار 400 واحد و شام‌اسبی 200 واحد یادآور شد و اضافه کرد: ما به شدت در این مناطق به احداث واحد آموزشی نیاز داریم.

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: ضرورت دارد سایر دستگاه‌ها و نهادها راه و شهرسازی استان را در تأمین زیرساخت‌ها و تکمیل منابع مورد نیاز در سهولت تردد هموطنان در این واحدهای مسکونی و مجتمع‌ها فراهم کنند.

انتهای پیام/62001/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول