اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس‌راه مازندران اعلام کرد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

سرپرست پلیس‌راه مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه هفته آینده خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

سرهنگ محمدرضا خسرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، گفت: به منظور ایجاد کشش و روانی عبور و مرور در روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه هفته آینده محدودیت‌‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در می‌آید.

وی اظهار کرد: به همین منظور به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 22 آبان از محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز ممنوع است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران خاطرنشان کرد: در محور چالوس ـ کرج تردد انواع تریلر و کامیونت از این محور ممنوع است ضمن این که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

وی تصریح کرد: در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها از این محور ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه مورخه 19، 20 و 21 آبان ماه از این محور ممنوع است.

خسرویان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه نیز خبر داد و ادامه داد: تردد تمام تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت صبح تا 23 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه استان با شماره تلفن 2182934 با پیش‌شماره 011 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/86018/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول