اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوای گلستان:

موضع‎گیری مسئولان در هتاکی به مقدسات شفاف باشد/ عده‎ای می‎خواهند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند ولی کورخواندند

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوای گلستان اهانت به مقدسات و ارزش‎های اسلامی را به شدت محکوم کرد و گفت: موضع‎گیری مسئولان در هتاکی به مقدسات شفاف باشد.

موضع‎گیری مسئولان در هتاکی به مقدسات شفاف باشد/ عده‎ای می‎خواهند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند ولی کورخواندند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در تجمع علمای اهل تسنن و شیعه در محکومیت هتاکی به ارزش‎های اسلامی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان و اعزام به کربلای معلی برای شرکت در پیاده‎روی اربعین حسینی که در امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: برخی مسئولان، خبط‌شان زیاد است و برخی به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند، ما حواس‎مان جمع است اینطور نیست که برخی از خط قرمز نظام عبور کنند و ما سکوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه عده‎ای می‎خواهند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند ولی کور خواندند، تصریح کرد: برخی تا وقتی که مسئولیت در این نظام داشتند، انقلابی بودند زمانی که مسئولیت از آنها گرفته شد، حرف‎هایی می‎زنند که به درد دشمن می‎خورد.

* فتنه 88 هیچگاه از خاطره مردم فراموش نمی‎شود

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه فتنه 88 هیچگاه از خاطره مردم فراموش نمی‎شود به بیاناتی از امام راحل اشاره کرد و افزود: از دشمن خارجی نباید ترسید فقط از داخل بترسید، اگر می‎خواهید پیروز باشید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

رعایتی با اشاره به اینکه قدرت نظام اسلامی در وجود ولایت فقیه است، گفت: نقش علمای دین در صحنه‎های مختلف انقلاب اسلامی بی‎بدیل بوده است.

وی با بیان اینکه گلستان در آستانه برگزاری کنگره شهدا است، ابراز کرد: اگر تعداد دانشجویان را با تعداد طلبه‎ها در جنگ تحمیلی مقایسه کنید تعداد دانشجویان 90 برابر بیشتر از طلاب بود اما شمار شهدای روحانیت بیشتر است.

* انقلاب اسلامی در مسیر استقلال و حق‎طلبی حرکت می‎کند

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوای گلستان افزود: تعداد شهدای روحانیت در سراسر کشور 5 هزار نفر است، حدود 10 درصد روحانیت در زمان هشت سال جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و در صحنه‎های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

رعایتی؛ اهانت به روحانیت و مقدسات نظام اسلامی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان را محکوم کرد و گفت: حرکت انقلاب اسلامی دنیا را متعجب کرده که پس از گذشت 38 سال از این انقلاب چگونه پای ارزش‎ها ایستادگی کردند و این انقلاب همچنان در مسیر استقلال و حق‎طلبی حرکت می‎کند.

وی در خصوص پیاده‎روی عزاداران حسینی در اربعین نیز بیان کرد: شیعه و سنی در کنار یکدیگر از کشورهای مختلف دنیا در کنگره بزرگ حسینی شرکت می‎کنند هدف از این مهم رساندن پیام امام حسین (ع) است، صلح و دوستی، ایستادگی در برابر ظلم جزو اهداف سیدالشهدا (ع) بوده است.

انتهای پیام/83001/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول