اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

معاون شهردار رباط کریم خبر داد

خدمات شبانه‌روزی واحد امداد 137 شهرداری رباط کریم

معاون خدمات شهر شهردار رباط کریم از خدمات شبانه‌روزی واحد امداد 137 شهرداری این شهر خبر داد.

خدمات شبانه‌روزی واحد امداد 137 شهرداری رباط کریم

باقر ایمانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان رباط کریم اظهار کرد: واحد امداد 137 به صورت روزانه در محله‌های مختلف شهر اقدام به نظافت و جمع‌آوری موردی زباله‌ها و نخاله‌های سازمانی می‌نماید.

وی بیان کرد: رفع شکستگی لوله‌های آب شهری، فضای سبز، رفع خاموشی‌های پارک‌ها، رفع مزاحمت‌های صوتی فروشندگان دوره‌گرد، جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر و کوچه‌ها، رفع معایب احتمالی پیاده‌روهای سطح شهر، لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌ها از جمله فعالیت‌های این واحد است.

معاون خدمات شهر شهردار رباط کریم تصریح کرد: رفع سد معبر در میدان‌ها اصلی شهر، رفع آب‌گرفتگی‌ها در موقع بارندگی ، تعویض و تعمیر مخازن زباله و شست‌وشوی آنها به لحاظ جلوگیری از انتشار آلودگی‌های زیست‌محیطی در سطح شهر را می‌توان از جمله اقداماتی برشمرد که واحد امداد 137 در شهر رباط کریم انجام می‌دهد.

وی در پایان متذکر شد: این واحد به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم فهیم شهر رباط کریم بوده و از شهروندان تقاضا دارم هرگونه نواقص و معایب به وجود آمده ناشی از شرایط فصلی و همچنین فوریت‌های شهری را با تلفن 137 در میان بگذارند.

انتهای پیام/3154/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول