اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز:

بازیکنان زاگرس یاسوج بهتر از قشقایی بازی کردند/ بدترین زمین چمن کشور در یاسوج است/ کادر فنی قشقایی تغییر نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: بازیکنان زاگرس یاسوج بهتر از قشقایی بازی کردند.

بازیکنان زاگرس یاسوج بهتر از قشقایی بازی کردند/ بدترین زمین چمن کشور در یاسوج است/ کادر فنی قشقایی تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و پس از پایان دیدار تیم‌های زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور که منجر به پیروزی تیم زاگرس شد، مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.

روح‌الله نجف‌پور در پاسخ به این سؤال فارس که بازی تیم خود و حریف را چگونه ارزیابی می‌کنید اذعان داشت: بی‌شک تیم زاگرس بهتر از ما بازی کرد و به این تیم و کادر مدیریتی تبریک می‌گویم.

وی با انتقاد شدید از وقفه‌ای که در برگزاری بازی ایجاد شد، افزود: بازی با 52 دقیقه تأخیر برگزار شد که به نوبه خود از عجایب فوتبال است و همین موجب شد که بدن بازیکنان ما سرد شود.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: در همه جای دنیا قانون است که وقتی شرایط بازی مهیا نباشد داور پس از 20 دقیقه دستور به لغو دیدار می‌دهد اما دیدیم که بازیکنان 52 دقیقه معطل شدند تا نیروی انتظامی به ورزشگاه بیاید.

وی افزود: نمی‌خواهم مشکلی برای تیم زاگرس یاسوج ایجاد شود اما سنگ‌پرانی به سمت بازیکنان و نیمکت ما و همچنین پرتاب ترقه و مصدوم کردن دروازه‌بان تیم قشقایی موجب ایجاد حاشیه ناامن برای تیم ما شد.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گریزی هم به وضعیت بد زمین ورزشگاه تختی شهر یاسوج زد و گفت: تاکنون زمینی به این بی‌کیفیتی ندیده بودم و هیچ کدام از تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور زمینی به این بدی و بی‌کیفیتی ندارند که اجازه بازی کردن را از هر حریفی می‌گیرد.

وی با بیان این که هیچ چیز برای تیم ما تمام نشده و هنوز به موفقیت امیدوار هستیم افزود: از کادر مربی‌گری خود هم رضایت داریم و با همه توان از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول