اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیاده‌روی اربعین خبرنگار مازندرانی به‌ یاد سرپرست فقید خبرگزاری فارس در استان مازندران

خبرنگار مازندرانی در مسیر پیاده‌روی اربعین، عکس «جابر رسانه‌ها» سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران را به تصویر کشید.

پیاده‌روی اربعین خبرنگار مازندرانی به‌ یاد سرپرست فقید خبرگزاری فارس در استان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، سالیان سال است که عاشقان اهل بیت (ع) در ایام محرم به عشق اباعبدالله الحسین(ع) با کوله‌باری از ارادت به ارباب بی‌کفن، زائر پیاده اربعین هستند و دل برای یک لحظه حضور در بین‌الحرمین به اندازه صدها سال، انتظار را دوره می‌کند.

هر سال جمعیتی انبوهی از زائران حسینی با پای پیاده به سفر اربعینی می‌روند تا شاید کمی در غم بزرگ اهل حرم و حادثه عظیم کربلا سهیم باشند.

امسال هم همچون سال‌های گذشته مردم اقصی نقاط کشور خود را مهیای سفر سوگوارانه اربعین کرده و عشقی را به نمایش می‌گذارند که در آن خستگی معنا و مفهومی ندارد.

*عشق به امام حسین(ع) کوچک و بزرگ نمی‌شناسد

شور و علاقه حسینی در بین جوانان و نوجوانان از زن و مرد گرفته تا آن پیرمرد کهنسال ریش‌سفید و کودک خردسال خفته در آغوش مادر، رنج راه را به جان خریده و هرگز سختی راه نمی‌شناسد تا به زیارت امام حسین(ع) برسد.

در این پیاده‌روی برخی از کوله‌های زائران اربعینی با تصاویر و نوشته‌هایی همراه است، پیاده‌روی اربعین خبرنگار مازندرانی در مسیر نجف تا کربلا با یاد زنده‌یاد «جابر معافی» سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران همراه بود.  

علی یوسفی از سال 88 همکاری خود را با دفتر این خبرگزاری در مازندران آغاز کرد و امسال در مسیر پیاده‌روی اربعین، عکس «جابر رسانه‌ها» سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران را به تصویر کشید.

خبر رفتن جابر رسانه‌ها در تابستان سال 92 بهت و حیرت همه را برانگیخت، با وجود اینکه سه سال به اندازه 30 سال برای اهالی رسانه گذشت، اما یاد جابر معافی برای دوستداران این مردم اخلاق به‌ ویژه خبرنگاران فارس مازندران همیشه جاودانه است.

یوسفی در این باره با بیان اینکه در طول مسیر نیز نیت کردم که ثواب این پیاده‌روی هدیه به روح آقای معافی شود، گفت: در عرصه رسانه مدیون اخلاق مداری وی هستم.

انتهای پیام/86037/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول