اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کاهش ترافیک در بابل

احداث پل چهارم محمدحسن خان در بابل در دستور کار قرار می‌گیرد

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: برای کاهش ترافیک، احداث پل چهارم محمدحسن خان در بابل در دستور کار قرار گرفت.

احداث پل چهارم محمدحسن خان در بابل در دستور کار قرار می‌گیرد

علی نبیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: در پی اعتراض شدید مردم، ائمه جمعه و بخشداران گتاب و بندپی شرقی مبنی بر مسافت طولانی دوربرگردان ترک‌محله جهت تردد مردم این مناطق، با مصوبه شورای ترافیک، نسبت به بازگشایی سه راهی پل محمدحسن خان با نصب چراغ راهنمایی اقدام شود.

وی افزود: بازگشایی سه راهی پل محمدحسن خان، هم با اعتراضات زیادی روبرو شده است که در پی این اعتراضات با دستور استاندار مازندران به معاونت عمرانی، مقرر شد؛ مشاوری از سوی این معاونت با حضور در پل محمدحسن خان، نسبت به بررسی زوایای مختلف مشکل ترافیک در این پل، اقدام کند.

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: همچنین مقرر شد مشاور فوق، راه حل مناسب برای برون‌رفت از معضل ترافیک ارائه دهد و در صورت رفع نشدن معضل ترافیک با بازگشائی سه راهی پل، اقدام دیگری انجام شود.

نبیان با اشاره به اینکه دستور استاندار مازندران، رفع سریع مشکل در پل محمدحسن خان بابل است، ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد کاهش ترافیک در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/86009/ر10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول