اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جهانی موی‎تای 2016

کاوه سلیمانی در نخستین دیدار خود موی‎تای کار ترکیه‌ای را شکست داد

کاوه سلیمانی و جمال مدنی دو رزمی‎کار کردستانی در رقابت‌های جهانی موی‎تای 2016 روسیه حضور یافتند و کاوه سلیمانی در دیدار نخست خود در سه راند ورزشکاری از ترکیه را مغلوب کرد.

کاوه سلیمانی در نخستین دیدار خود موی‎تای کار ترکیه‌ای را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات موی‎تای کاپ جهانی برای کسب سهمیه مسابقات ورلدگیمز لهستان از شامگاه سه‌شنبه با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف در کازان روسیه آغاز شد.

در این رقابت‌ها، 250 ورزشکار از 70 کشور جهان در بخش مردان و زنان رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به مبارزه خواهند پرداخت.

از سوی کادر فنی فدراسیون ورزش‎های رزمی کشورمان، کاوه سلیمانی و جمال مدنی دو موی‎تای‎کار سقزی به ترتیب در اوزان 67 و 57 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار گرفتند و به این مسابقات جهانی اعزام شدند.

کاوه سلیمانی رزمی‎کار کردستانی و دارنده نشان طلای مسابقات بازی‎های آسیایی ساحلی ویتنام، شامگاه سه شنبه در دیدار نخست خود، در سه راند، ورزشکاری از ترکیه را شکست داد و مبارزات خود را با پیروزی آغاز کرد.

در ادامه مسابقات، در روز چهارشنبه هفته جاری، کاوه سلیمانی در دومین بازی به مصاف حریفی از افغانستان می‌رود و جمال مدنی دیگر ورزشکار کردستانی در اولین مبارزه با حریفی از کشور ازبکستان مبارزه می‌کند.

این رقابت‌ها به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و در پایان نفرات اول هر وزن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان ورلدگیمز لهستان را که در خردادماه سال 96 برگزار می‌شود، بدست خواهند آورد.

انتهای پیام/79025/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول